ضرورت و کاربرد کارگاه:
1. اهمیت بحث ساده و روان سازی گردش کارها و فرایندهای سازمانی و تاکیدات محکم سازمانها و مراجع بالادستی از جمله سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و ریاست جمهوری
2. سازمانها در دورههای مختلف همواره با تغییراتی در کسب وکارهای و قوانین آنها مواجه بوده و هستند و برای حرکت بسوی سرآمدی سازمانی، نیازمند تطبیق با این تغییرات و چالشهای میباشند به همین خاطر همواره با نگرشهای متفاوتی روبرو خواهند شد، از آن جمله میتوان به توسعه سیستمهای کیفیت در یک سازمان اشاره نمود که باعث ایجاد نگرش نظاممند به فعالیتهای جاری، بهبود عملکرد سازمان
3. غاز موفقیت زمانی است که ما مسیر تحقق هدف را بدانیم. برای تحقق هر هدف ما سه نوع حوزه فعالیتی را باید در نظر بگیریم: 1. مسیر مستقیم تحقق هدف یا زنجیره ارزش اصلی سازمان، 2. خدمات پشتیبانی، 3. فعالیتهای جهت ده بواسطه برنامهریزی و نظارت که همان نقشه فرایندی سازمان است.
4. مدیریت فرآیندهای کسب و کار به عنوان پرمخاطبترین موضوع گوگل در زمینه سازمانی و فناوری اطلاعات بوده است
نرخ رشد بازار کار مدیریت فرآیند کسب وکار در آینده
تعداد ساعات کارگاه: 4 ساعت
زمان برگزاری کارگاه:
سه شنبه 97/02/18 ساعت 14 الی 18
شرایط داوطلبین شرکت در کارگاه:
این دوره پیش نیازی ندارد.
پیشنهاد میشود مخاطبین دوره کارشناسان و مدیران حوزه برنامهریزی، سیستمها و روش، IT و یا فارغ التحصیلان همین حوزهها باشند
مدرس دوره:
جناب آقای سید احمد دلیری، کارشناس ارشد MBA
برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد
چاپ مقالات منتخب همایش در
مجلات معتبر علمی_پژوهشی
و علمی_ترویجی وزارتین
تمام حقوق کپی رایت برای موسسه آموزش عالی فردوس محفوظ است 2017-2025 (نسخه : 5.8.13.2)