Logo

همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی

سخن دبیرعلمی همایش

       
همگام با وقوع تحولات گسترده در ساختار بازارهای اقتصادی و مالی جهانی و رشد سریع ارتباطات و فناوری‌های نوین که به از میان برداشته شدن محدودیت زمانی و مکانی و افزایش سرعت دسترسی به بازار به ویژه از ابتدای قرن جاری انجامیده است، ماهیت و شیوه‌های اجرایی مدیریت و کسب و کار دچار تغییرات اساسی گردیده است. امروزه افزایش توان رقابت، نیل به پیشرفت و شکوفایی اقتصادی در پرتو نوآوری و بهره گیری از رویکردهای جدید مدیریتی و استفاده بهینه از منابع و ظرفیت‌های موجود اقتصادی، فرهنگی و انسانی در پیوند با آخرین دستاوردهای فنآورانه و راهبردهای دانش بنیان امکان پذیر می‌باشد. 
بر این اساس تاکید بر اقتصاد مقاومتی به عنوان اصلی‌ترین راهکار برون رفت از بحران‌ها و شرایط محیط ناپایدار امروزی که به درستی از سوی مقام معظم رهبری، شالوده اساسی سیاست ها، برنامه‌ها و اقدامات اجرایی حاکمیت معرفی شده، ضرورت توجه به استراتژی‌های کارآمد مدیریتی و شیوه‌های نوین کسب و کار را به منظور ارتقاء جایگاه جهانی و منطقه ای کشور و همگامی با تحولات اقتصادی جهان امروز افزونتر نموده است. 
با توجه به اهمیت این موضوع، اولین همایش ملی «مدیریت و کسب و کار الکترونیک، با رویکرد اقتصاد مقاومتی»، که اردیبهشت ماه سال 1397 در مشهد، پایتخت معنوی ایران برگزار خواهد گردید، بستر و ظرفیت مناسبی است تا اساتید، دانشجویان، صاحب نظران، کارشناسان و پژوهشگران مدیریت و سایر حوزه‌های مرتبط، به هم افزایی و تبادل تجربه و ارائه دستاوردها و راهکارهای علمی خود پرداخته و به سهم خود در خط مشی‌های مدیریتی و فرآیند سیاستگذاری‌های اقتصادی و مالی توسعه آفرین کشور، مشارکت فعال داشته باشند و به بهینه‌سازی آن کمک نمایند. از این ‌رو، این همایش در صدد بر آمد تا پل ارتباطی بین نخبگان علمی و اجرایی کشور ایجاد نماید. لذا از کلیه اساتید، صاحب نظران، پژوهشگران و کارشناسان مرتبط دعوت به عمل می‌آورد که با ارائه آخرین نتایج پژوهش‌های خود موجب غنای هر چه بیشتر این همایش گردند. امیدواریم بتوانیم با مشارکت شما فرهیختگان گام کوچکی در جهت اعتلای علمی کشور عزیزمان برداریم.  
                                                                                                                                                                                                                                                             
 
                                                                                                                                                                                                                                                               دبیر علمی همایش 
سمیه محبی                  


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد

چاپ مقالات منتخب همایش در

مجلات معتبر علمی_پژوهشی

و علمی_ترویجی وزارتین