Logo

همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی

راهکارهای بازاریابی اقتصادی و موثر در فضای دیجیتال و مدیریت دانش مشتری

ضرورت و کاربرد کارگاه:

از آنجا که هر فعالیت اقتصادی، نیازمند بازاریابی و دانش مشتری است، بنابراین اقتصاد مقاومتی نیز مستلزم بازاریابی اقتصادی و دانش مشتری خواهد بود. منظور از بازاریابی اقتصادی، راهکاری است برای بازاریابی با صرف حداقل منابع، اما کسب بالاترین نتایج. در این کارگاه بصورت اجمالی، برخی روش­های دیجیتال مارکتینگ معرفی و لزوم استفاده از آنها و مدیریت دانش مشتری در کسب وکارهای اینترنتی بررسی می­ شود.

 

شرایط داوطلبین شرکت در کارگاه:

·      آشنایی کامل با رایانه و اینترنت

افرادی که تجربه راه اندازی کسب و کار داشته ­اند و یا در حال حاضر مشغول کسب هستند، محتوای این کارگاه ارزش کاربردی بیشتری برای ایشان دارد.

 

زمان برگزاری کارگاه:

سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1397، ساعت 18-20

 

 

مدرس یا مدرسین کارگاه
 شرکت فنی مهندسی رایا برسام پاسارگاد(سهامی خاص)
 

ردیف

نام و نام ­خانوادگی

تخصص/ رشته

رتبه علمی

گروه آموزشی

1

سراج خوش قلب طوسی

کامپیوتر

کارشناسی

 

 

2

حسن قربانی زاده

مدیریت فناوری اطلاعات-گرایش کسب و کار الکترونیک

کارشناسی ارشد

 

3

مجید موسوی

مدیریت فناوری اطلاعات-گرایش مدیریت دانش

کارشناسی ارشد

                                 

 

                         

                                                                                                                                             


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد

چاپ مقالات منتخب همایش در

مجلات معتبر علمی_پژوهشی

و علمی_ترویجی وزارتین