ضرورت و کاربرد کارگاه:
از آنجا که هر فعالیت اقتصادی، نیازمند بازاریابی و دانش مشتری است، بنابراین اقتصاد مقاومتی نیز مستلزم بازاریابی اقتصادی و دانش مشتری خواهد بود. منظور از بازاریابی اقتصادی، راهکاری است برای بازاریابی با صرف حداقل منابع، اما کسب بالاترین نتایج. در این کارگاه بصورت اجمالی، برخی روشهای دیجیتال مارکتینگ معرفی و لزوم استفاده از آنها و مدیریت دانش مشتری در کسب وکارهای اینترنتی بررسی می شود.
شرایط داوطلبین شرکت در کارگاه:
· آشنایی کامل با رایانه و اینترنت
افرادی که تجربه راه اندازی کسب و کار داشته اند و یا در حال حاضر مشغول کسب هستند، محتوای این کارگاه ارزش کاربردی بیشتری برای ایشان دارد.
زمان برگزاری کارگاه:
سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1397، ساعت 18-20
مدرس یا مدرسین کارگاه |
||||
ردیف |
نام و نام خانوادگی |
تخصص/ رشته |
رتبه علمی |
گروه آموزشی |
1 |
سراج خوش قلب طوسی |
کامپیوتر |
کارشناسی
|
|
2 |
حسن قربانی زاده |
مدیریت فناوری اطلاعات-گرایش کسب و کار الکترونیک |
کارشناسی ارشد |
|
3 |
مجید موسوی |
مدیریت فناوری اطلاعات-گرایش مدیریت دانش |
کارشناسی ارشد |
|
برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد
چاپ مقالات منتخب همایش در
مجلات معتبر علمی_پژوهشی
و علمی_ترویجی وزارتین
تمام حقوق کپی رایت برای موسسه آموزش عالی فردوس محفوظ است 2017-2024 (نسخه : 5.8.13.2)