ضرورت و کاربرد کارگاه:
شمای کلی تولید و شگردهای عرضه و معرفی محصولات تولیدی بر اساس روند زمانه نیازمند بروز رسانی و ارتقا مبتنی بر دانشی سیستماتیک است تا بتواند به درستی مخاطبین و مصرف کنندگان توجیه و تفهیم نماید و مشروعیت محصول تولیدی را بارز نماید. در کشورهای پیشرفته که پایه و اساس تولید شیوههای عرضه است و رقابت علاوه بر ارتقا کیفیت بر شگردهای عرضه و معرفی تولیدات نهاده شده این اصل از اهمیت والایی برخوردار است. در کشور ما امروزه شرکتها به اهمیت بازسازی در شیوههای ارائه و معرفی خود پی برده اند و نیازمند متخصصان و کارشناسانی هستند که ازتوانمندی کارآمد در تحول و ارائه فکر نو را دارند. سلسله مباحث این سمینارها و ورکشاپها از طرح اطلاعات پایه ای آغاز و به صورت کار گروه دانش و تخصص لازم را به فرا گیران انتقال و در نهایت ارزیابی مینماید.
تعداد ساعات کارگاه:
با درنظر گرفتن تعداد کارگروه برنامه ریزی شده روند بر اساس 1 جلسه 6 ساعته تنظیم و شکل میگیرد.
زمان برگزاری دوره:
سه شنبه 97/02/18 ساعت 10 الی 16
شرایط داوطلبین شرکت در کارگاه:
هر شرکت کننده نیازمند دانش لازم و مهارت در بکارگیری نرم افزارهای طراحی مانند فتوشاپ (Photoshop) و ایلوستریتور (Illustrator) را دارد.
مدرس یا مدرسین کارگاه |
||||
ردیف |
نام و نامخانوادگی |
تخصص/ رشته |
رتبه علمی |
گروه آموزشی |
۱ |
مرتضی یمانی |
دکترای گرافیک و تکنولوژی چاپ |
استادیار دانشگاه تهران |
گرافیک |
برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد
تمام حقوق کپی رایت برای موسسه آموزش عالی فردوس محفوظ است 2017-2024 (نسخه : 5.8.13.2)