Logo

مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد

Ferdows institute of higher education

نحوه فعالیت مؤسسه و کلاس‌ها از 14 فروردین 1401

 باسمه تعالی
 
✅ دستورالعمل مهم آموزشی(شماره دو) 
موسسه آموزش عالی فردوس (ویژه نیمسال دوم 1401_1400) 
 
💐 با تبریک عید نوروز وبهار طبیعت و آرزوی سالی خوش همراه با سلامتی و موفقیت روز افزون برای همه عزیزان ، باعنایت به بخشنامه های  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد مبارزه با کرونا کلاس‌های درسی موسسه آموزش عالی فردوس از 14 فروردین طبق این بخشنامه که به تصویب شورای آموزشی موسسه رسیده،  برگزار خواهد شد، بدیهی است در صورت اتخاذ و ابلاغ هر گونه تصمیم جدید از سوی وزارت علوم  مراتب اطلاع رسانی خواهد شد:
 
1⃣ کلاسهای نظری، عملی وکارگاهی ، به صورت حضوری برگزار خواهدشد ، بنابراین انتظار می‌رود مدیران محترم گروههای آموزشی و اساتید محترم اقدام لازم را برای مشارکت حداکثری دانشجویان به عمل آورند و اهمیت حضوردرکلاس‌ها رایاد آوری نمایند ودانشجویان عزیز نیز جدیت وپیگیری لازم را جهت حضور به موقع در کلاسهای آموزشی ومطالعه کافی وانجام پروژه‌های عملی، تحقیقاتی وپژوهشی داشته باشند تا انشاءالله با تلاش و مشارکت جمعی، دانشجویان عزیز به نتایج مطلوب و ارتقای کیفیت آموزشی نائل شوند. 
 
2⃣ مبنای به پایان رساندن ترم تکمیل سرفصل‌های درسی است که انتظار می‌رود اساتید محترم ودانشجویان عزیز در صورت نیاز، با تشکیل کلاسهای جبرانی در هفته‌های نخست بعد از عید جلسات تشکیل نشده را جبران نمایند.
 
3⃣ کلاس‌های عمومی، معارف اسلامی ونظری غیر محاسباتی، که جمعیت کلاس از 30 نفر بیشتر باشد به روش یادگیری الکترونیکی و در سامانه مجازی موسسه برگزار خواهد شد. (البته چند جلسه در انتهای ترم جهت رفع اشکال به صورت حضوری برگزار خواهد شد).
 
4⃣ لازم است محتوای آموزش حضوری و مجازی که فقط در سامانه آموزش مجازی برگزار می‌شود به صورتی باشدکه کیفیت آموزش لطمه نبیند و مطابق با طرح درس و سرفصل‌های مصوب وزارت علوم تحقیقات و فناوری باشد. و استادان محترم نسبت به ضبط کلاس و بار گذاری محتوای آموزشی الکترونیکی جدیت لازم را داشته باشند. 
 
5⃣ کلاسهای آموزشی (هفته ششم) طبق تقویم آموزشی از یکشنبه14 فروردین ماه1401 شروع خواهد شد وحضور در کلاسهای حضوری ومجازی الزامی است وشامل مقررات کلاسهای حضوری می‌باشد وچنانچه تعداد جلسات غیبت دانشجویی بیشتر از 3 جلسه باشد از آن درس محروم خواهند شد. 
 
6⃣ به منظور ارائه خدمات بهتر به شما دانشجویان گرامی می‌توانید:
 
🔹 برای درخواست شماره کاربری و هرگونه سوال در خصوص فناوری به واتساپ 09156211824 پیام ارسال نمایید.
 
 🔹به منظور سوالات آموزشی به واتساپ 09362492986 پیام ارسال نمایید.
 
🔹 شماره تلفن موسسه 37291114 و 15 داخلی های  13،14،15،16 می‌باشد.
 
🔹 به منظور سوالات مالی با شماره 37266869 تماس حاصل نمایید.
 
باتشکر: شورای آموزشی موسسه آموزش عالی فردوس
 
 


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد