Logo

مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد

Ferdows institute of higher education
برگزاری نشست هم‌اندیشی گروه چندرسانه‌ای

برگزاری نشست هم‌اندیشی گروه چندرسانه‌ای

موسسه آموزش عالی فردوس در راستای ارتقای کیفیت آموزش و ارائه خدمات آموزشی مطلوب به دانشجویان، جلسه‌ای با هدف هم‌اندیشی و تبادل نظر پیرامون مسائل مربوط به گروه چندرسانه‌ای و دروس مرتبط با آن، در روز پنجشنبه 24 خرداد ماه 1403 برگزار کرد.
 
این نشست با حضور آقای دکتر مهدی‌زاده معاون آموزشی، آقای دکتر حیدرپور مدیر گروه چند رسانه‌ای و آقای زارعی مدیر آموزش و اساتید گروه چندرسانه‌ای برگزار شد. در این نشست چالش‌ها و راهکارهای ارتقای کیفیت آموزش دروس مربوط به گروه چندرسانه‌ای، برنامه‌های درسی و روش‌های تدریس، ارائه پیشنهادات و راهکارهای نوین برای ارتقای سطح علمی دانشجویان و سایر مسائل مرتبط با گروه چندرسانه‌ای مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
 
در این نشست اساتید به بیان کمبود برخی امکانات و تجهیزات آموزشی، به‌روز نبودن سرفصل‌های دروس، و نیاز به آموزش‌های تخصصی‌ برای اساتید پرداختند و در پی بحث پیشنهاداتی برای بهبود برنامه‌های درسی و روش‌های تدریس و راهکارهای نوین ارتقای سطح علمی دانشجویان از جمله برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی، برگزاری مسابقات علمی و پژوهشی، و تشویق دانشجویان به انجام تحقیقات علمی ارائه دادند.
 
در پایان این نشست، معاون آموزشی و مدیر گروه چندرسانه‌ای ضمن تشکر از حضور و مشارکت اساتید در این نشست، بر ضرورت پیگیری مصوبات و نتایج این نشست تأکید کردند.
 
روابط عمومی موسسه آموزش عالی فردوس
 
  
 


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد