Logo

مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد

Ferdows institute of higher education
فراخوان ارسال مقاله برای نشریه علمی فردوس هنر

فراخوان ارسال مقاله برای نشریه علمی فردوس هنر

این نشریه علمی با صاحب‌امتیازی مؤسسه آموزش عالی فردوس از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته و رویکردی پژوهشی دارد و حوزه‌های متنوع هنرهای تجسمی (گرافیک، نقاشی، عکاسی، مجسمه‌سازی و..) و هنرهای کاربردی (صنایع‌دستی، هنرهای سنتی، فرش، طراحی صنعتی، معماری و...) را پوشش می‌دهد.
هدف از انتشار فصلنامه علمی «فردوس هنر» آگاهی‌رسانی درباره تازه‌ترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه هنر به‌منظور ارتقای سطح کیفی پژوهش‌های هنری و کوشش برای رفع نیازهای علمی و پژوهشی کشور است و دکتر حمید کارگر مدیرمسئول، دکتر فاطمه کاتب سردبیر و دکتر مریم مجتبوی جانشین سردبیر این نشریه هستند.
فردوس هنر که منطبق بر ضوابط تعیین شده از سوی کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت می‌کند، پذیرای مقالات علمی و تخصصی پژوهشگران و دانشگاهیان کشور خواهد بود.
وبگاه این نشریه نیز که همکاری انجمن علمی فرش ایران را نیز با خود دارد در نشانی www.fhja.ir در دسترس مخاطبان و علاقه‌مندان است و مقالات شماره‌های اول تا ششم نشریه فردوس هنر به صورت کامل روی وبگاه نشریه و دیگر پایگاه‌های نمایه‌شده، در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.
ش


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد