شنبه 15 آبان 1400 - 12:15 (3 سال قبل)
- 2714
- زمان مطالعه: 2 دقیقه
با توجه به اهمیت ارتباط دانشگاهها و موسسات آموزش عالی با بخشهای مختلف جامعه با هماهنگی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۴ مشهد و مرکز مشاوره این اداره کارگاه آموزشی مشاوران ناحیه ۴ در محل موسسه آموزش عالی فردوس مشهد برگزار شد
در این جلسه که با حضور آقای دکتر قوامی نژاد رئیس اداره ،آقای شارعی مدیر مرکز مشاوره اداره و تعدادی از مشاوران ناحیه ۴ آموزش و پرورش برگزارشد
شایسته گفتن است در ابتدای این نشست آقای دکتر جلیلی ریاست موسسه سخنرانی نمودند ایشان در سخنانشان ضمن خیر مقدم به میهمانان موسسه به سابقه تاسیس موسسه و جایگاه و رتبه موسسه در بین سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی و وضعیت فعلی موسسه ازنظر تعداد رشتهها و مقاطع تحصیلی دایر در موسسه اشاره نمودند و افزودند ما از مشاوران عزیز درخواست داریم به منظور پیش گیری از مهاجرت دانشجویان علاقمند به تحصیل در رشتههای موجود در موسسه به استانها و احیانا کشورهای دیگر مشاوران متقبل
زحمت شوند ودرجهت معرفی موسسه فردوس و رشتههای آن به سایر داوطلبان تحصیل در مراکز دانشگاهی و آموزش عالی اهتمام ورزند
در ادامه دکتر مجتبوی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه به ایراد سخن پرداخت ایشان ضمن خیر مقدم به مدعوین جلسه به اهمیت حرفه معلمی و بویژه نقش برجسته مشاورین در هدایت و راهنمایی آحاد جامعه ،بویژه دانش آموزان و دانشجویان اشاره نمود و افزود قطعا مشاوران اگر به انجام وظایف حرفه ای خود بپردازند قطعا نتایج بسیار درخشان و تاثیر گذار را بدنبال خواهد داشت و اگر خدای نکرده هرگونه قصور و کوتاهی صورت پذیرد لطمات غیر قابل جبرانی را بدنبال خواهد داشت
دکتر مجتبوی ضمن تبیین جایگاه فردوس در بین سایز دانشگاهها و موسسات آموزش عالی استان به دایر بودن رشته های متنوع در موسسه و نقش آموز هنر در ارتقاء شرایط روحی افراد در جامعه بویژه دانش آموزان و دانشجویان اشاره کرد از مشاوران درخواست نمود به اهمیت آموزش نظری و عملی هنر و نقش آن در پیشگیری از آسیبهای روحی و اجتماعی توجه و عنایت داشته باشند و موسسه در خصوص همکاری با مشاوران گرامی آمادگی کامل دارد و بفرموده ریاست محترم ، موسسه از داوطلبان تحصیل در موسسه که دارای استعدادهای بالا و ویژه هستند ولی بنیه مالی ضعیفتری دارند حمایت جدی و عملی خواهد داشت
این جلسه مقارن ظهر به اتمام رسید .