Logo

فرهاد سعادت نیا

مقالات همایشی

  1. تعیین ورتبه بندی عوامل موثر بر افزایش جذابیت گردشگری درمانی از دیدگاه مشتریان حوزه
  2. کشورهای عربی ( مورد مطالعه: بیمارستان رضوی مشهد
  3. شناسایی الگوی پدیدار شناختی عوامل ضعف گردشگری درمانی ایران و راههای کلیدی آن
  4. بررسی و رتبه بندی تاثیر عوامل درون سازمانی برعملکرد صادراتی خشکبار ( مورد مطالعه: شرکتهای صادر کننده خشکبار در مشهد)
  5. مروری بر مبانی نظری مشتری گرایی و ویژگیهای ارائه دهنده خدمات برتداوم رابطه مشتریان سازمانهای خدماتی
  6. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بررضایت شغلی و تعهد کاری
  7. بررسی تاثیر اهداف استراتژیک در مدیریت بازاریابی سبز در بنگاه‌های کوچک و متوسط
  8. بررسی و شناسایی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف‌کنندگان
  9. بررسی و شناسایی تاثیر آمیخته بازاریابی الکترونیک بر قصد خرید با توجه به اعتماد به خرید الکترونیکی

 


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد