- سه شنبه 22 شهریور 1401 - 12:49 (2 سال قبل)
- 541
- زمان مطالعه: 1 دقیقه
قابل توجه دانشجویان و اعضای هیات علمی گرامی
خواهشمند است در راستای تسهیل صدور توصیه نامههای دانشجویی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
- ابتدا دانشجو درخواست صدور توصیه نامه مربوطه را به استاد خود ارسال مینماید.
-استاد مربوطه متن مورد تایید خود را در سربرگ A۴ انگلیسی تعبیه شده در اتوماسیون اداری تنظیم و از طریق سیستم اتوماسیون برای کارشناس مربوطه (خانم صابر) ارسال نماید.
- پس از ثبت الکترونیک و مهر دیجیتال نامه جهت امضای عضو هیات علمی از طریق کارتابل ارسال خواهد شد.
- اصل نسخه کاغذی نامه در این دفتر برای تحویل به دانشجو آماده خواهد بود.