بررسی رابطه هوش فرهنگی با تعهد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه: دانشگاه بیرجند)، آسیه مجیدزاده، موسسه آموزش عالی فردوس. تابستان 1395.
بررسی رابطه هوش فرهنگی بر عملکرد شغلی پرستاران بیمارستانهای دولتی مشهد، سمانه خماریان، موسسه آموزش عالی فردوس. تابستان 1395.
بررسی ارتباط میان اخلاق حرفهای مدیران و بهبود عملکرد کارکنان با میانجیگری متغیر کیفیت زندگی کاری کارکنان (مطالعه موردی: بیمارستانهای منتخب دولتی شهر مشهد)، مهین پاک روان. تابستان 1395.
بررسی تاثیر عوامل کیفی بر رضایتمندی دانشجویان موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی (مورد مطالعه: موسسات آموزش عالی منتخب مشهد)، سمیرا محمدخانی چوبدار، موسسه آموزش عالی فردوس. تابستان 1395.
بررسی و رتبهبندی موانع توسعه صادرات و ترانزیتمحصولاتغیرنفتی به کشورهای آسیای میانهاز طریقپایانههای استانخراسان رضوی (مورد مطالعه: پایانه مرزی سرخس)، ابراهیم کاردان، موسسه آموزش عالی فردوس، زمستان 1395.
بررسی رابطه ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی در دانشگاههای دولتی (مورد مطالعه: دانشگاه دولتی بجنورد)، بهاره آدینهزاده، موسسه آموزش عالی فردوس. زمستان 1395.
بررسی اثر مشتریگرایی و ویژگیهای ارائهدهنده خدمات بر تداوم رابطه مشتریان در بانک قوامین شهر مشهد، مهدی باقریه یزدی، موسسه آموزش عالی فردوس. بهار 1397.
بررسی رابطه مدیریت دانش با ایمنی بهواسطه نوآوری در شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران مورد مطالعه: راهآهن خراسان، جواد صفامنظر، موسسه آموزش عالی فردوس. تابستان 1397.
تاثیر رهبری اخلاقی بر رفتار حرفهای کارکنان به واسطه عدالت سازمانی در کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان خراسان رضوی، سیدحمید باغدار حسینی، موسسه آموزش عالی فردوس. تابستان 1397.
بررسی رابطه مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با میانجیگری هوش سازمانی (مورد مطالعه : اداره ثبت احوال مشهد)، زینب پهلوان، موسسه آموزش عالی فردوس. تابستان 1397.
بررسی و رتبهبندی ابعاد سکوت سازمانی با میانجیگری فرهنگ سازمانی و تأثیر آن بر تعهد کارکنان شهرداری مشهد، صدف امیدواری، موسسه آموزش عالی فردوس. تابستان 1397.
بررسی تاثیر ویژگیهای روانشناختی مشتریان بر قصد استفاده مجدد با میانجیگری نگرش آنها (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستاره مشهد)، سارا رضائیطلب، موسسه آموزش عالی فردوس. تابستان 1397.
بررسی رابطه میان نگرش مشتریان با قصد خرید از رستورانهای سنتی ایرانی و رستورانهای عرضهکننده غذاهای خارجی با میانجیگری انگیزه آنها (مورد مطالعه: رستورانهای مشهد)، شیوا فربدفر، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1397.
بررسی تاثیر گردش شغلی بر عملکرد کارکنان با میانجی گری تنوع مهارت و خلاقیت (مورد مطالعه: شرکت گاز شهرستان مشهد)، هانیه رزازیان، موسسه آموزش عالی فردوس، پاییز 1397.
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی با میانجیگری تعهد کاری (مورد مطالعه: اداره سیر و حرکت راه آهن خراسان رضوی)، مهنوش خاکپور، موسسه آموزش عالی فردوس، زمستان 1397.
بررسی تأثیر قابلیتهای بازارگرایی بر عملکرد مشاغل خانگی با میانجیگری فرهنگ بازارگرایی (مورد مطالعه:آموزشگاه های شیرینی پزی مشهد)، ملیحه صفیپور، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1398.
بررسی تاثیر ابعاد وفاداریمراجعهکنندگان برعملکرد مالی بیمارستان با میانجیگری اعتماد سازمانی(مورد مطالعه: بیمارستان قائم(عج) مشهد)، امیر فرهادی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1398.
بررسی تاثیر آوازه، شواهد و اعتماد به برند بر ترغیب به انتخاب با میانجیگری تصویر برند (مورد مطالعه: بیمارستانهای دولتی شهر مشهد)، محمدرضا وارسته خجسته، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1398.
بررسی تاثیر امضاء و آگاهی از برند،نگرش و شهرت برند بر عملکرد برند از دیدگاه مشتریان با میانجی گری کیفیت ادراک شده (مطالعه موردی:فروشگاههای زنجیره ای هایپرمی مشهد)، نیره غلامی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1398.
شناسایی عوامل موثر در قصد خرید از فروشگاههای زنجیره ای با متغیر میانجی تصویر برند (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیره ای شهر مشهد)، بهناز شجاع دولتآباد، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1398.
بررسی نقش احساسات مثبت و منفی در وابستگی عاطفی به برند: مورد مطالعه گوشی تلفن همراه در مشهد، ناصر حدادیان، موسسه آموزش عالی فردوس، پاییز 1398.
بررسی سنجش کیفیت و ارزش خدمات بر رضایت مشتری با میانجیگری فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی: اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی)، معصومه وطنخواه، موسسه آموزش عالی فردوس، زمستان 1398.
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر تعالی سازمان با میانجیگری توانمندسازی کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان شعب موسسه اعتباری ملل شهر مشهد)، سید مجتبی قاسمی، موسسه آموزش عالی فردوس، زمستان 1398.
بررسی تاثیرشخصیتبرندبرنگرشمشتریانبامیانجیگریجذابیتبرند (مطالعهموردی: موسسهاعتباریملل)، مهدی ذاکری اصل، موسسه آموزش عالی فردوس، زمستان 1398.
بررسی پیشایندهای ادراک از کیفیت خدمات: تأثیر ویژگیهای خردهفروشی آنلاین بر رضایت، وفاداری و قصد خرید مجدد مشتری (موردمطالعه: وبسایت دیجیکالا)، حسین تقیزاده، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
تاثیر مسؤولیت پذیری اجتماعی سازمان بر وفاداری ذینفعان (ساکنین روستاهای اطراف پالایشگاه) از طریق نقش میانجی شهرت سازمان (مورد مطالعه: پالایشگاه گاز شهید هاشمینژاد)، مجید سامانی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
بررسی تاثیر فعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید مصرف کنندگان (مورد مطالعه: اینستاگرام)، نازنین حسینزاده، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
بررسی ارتباط تداعی ویژگیهای برند، رابطه احساسی برند-مصرف کننده و ارزشیابی توسعه برند در شرکتهای لبنی (موردمطالعه: مشتریان کاله و میهن در شهر مشهد)، فرناز گیفانی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
بررسی تاثیر شایستگیهای مدیریت دانش بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش تعدیلگر مهارت کارآفرینانه (مورد مطالعه:شهرک صنعتی توس مشهد)، فاطمه عباسی ارزنهئی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
بررسی معیارهای مؤثر بر الگوی تقاضای آب خانگی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (مورد مطالعه: شرکت آب و فاضلاب مشهد)، محمد خاتمی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
بررسی رابطه بین استراتژی مشتریگرا و عملکرد مالی سازمانی با واسطهگری مدیریت منابع انسانی و قابلیت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: موسسه اعتباری نور)، مهدی رفائی عبدالحسینزاده، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
«بررسی تاثیر اعتماد بر وفاداری مشتری با واسطهگری درگیری مشتری (مورد مطالعه: نمایندگیهای بیمه ایران در شهر مشهد)»، نوید نیکخوی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
«شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر در تدوین استراتژیهای فرصتساز بانکداری الکترونیک با میانجیگری خلاقیت و نوآوری بر متمایز کردن برند بانک تجارت (مورد مطالعه: شعب بانک تجارت شهر مشهد)»، امیر جلالی گرمرودی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
«بررسی عوامل آمیخته بازاریابی موثر بر رونق گردشگری با میانجیگری مذهب (مورد مطالعه: گردشگران شهر مشهد)»، جواد جلالی زیدانلو، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
«بررسی تأثیر آموزش ضمنخدمت بر بهرهوری کارکنان با میانجیگری یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 11 مشهد)»، مریم سلطانی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
«بررسی تأثیر نقش ابعاد برند خدماتی بر ارزش برند و تصویر ادراکشده با میانجیگری اعتماد ایجادشده(مورد مطالعه: مشتریان شرکتهای تولیدکننده ایمپلنتهای ارتوپدی و ستون فقرات)»، سید روح الله سمواتی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
«تاثیر مسئولیتپذیری اجتماعی سازمان بر رفتار سبز کارکنان از طریق نقش میانجی اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری مشهد)»، سعیده کریمی قدوسی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
«بررسی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) بر بهبود عملکرد کارکنان با ارزیابی قصد مراجعه مجدد در حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان (مورد مطالعه:کارکنان بیمارستان حضرت موسی بن جعفر(ع) قوچان) »، مجید زواریپور، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
« بررسی تأثیر نوآوری فردی و سازمانی بر توسعه فعالیتهای بازاریابی با میانجیگری فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه: سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد)»، مهناز درخشش، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
«بررسی موانع شبکه فروش بر مدیریت پرتفوی و بازدهی شرکتهای بیمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه نوین سرپرستی شمال شرق)»، محمد پاک جامه، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
«بررسی تاثیر مولفههای بازاریابی حسی بر ارزش ویژه برند با میانجیگری رضایت مشتری و اعتبار برند در صنعت هتلداری(مورد مطالعه: هتلهای ۴ و ۵ ستاره مشهد)»، شایان رضاییان، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
«بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی بر فرهنگ پذیری آموزشی (مورد مطالعه: سیم کارت کودک و نوجوان انارستان)»، مریم ناوی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
«عوامل موثر بر بینالمللی شدن شرکتهای کوچک و متوسط با نقش میانجیگری شرایط و متغیرهای اقتصادی (مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط در شهرک صنعتی توس مشهد)»، زهرا مخلصی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
«بررسی تاثیر رضایت شغلی کارکنان بر کیفیت خدمات از طریق نقش میانجی تعهد سازمانی (مورد مطالعه: قطار شهری مشهد)»، احسان شیخالاسلامی، موسسه آموزش عالی فردوس، زمستان 1399.
«بررسی تاثیر تجربه برند بر وفاداری به برند از طریق نقش میانجی تصویر برند (مورد مطالعه: مصرفکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در شهر مشهد)»،محمد شیردل، موسسه آموزش عالی فردوس،زمستان 1399.
«بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت خرده فروش بر رفتار شهروندی با توجه به نقش میانجی اثربخشی ادراک شده مصرف کننده و اعتماد مصرف کننده (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش )»، زاوش احتشام، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1400.
«بررسی تاثیر استراتژىهای نوآورى و تجربه بین المللی بر عملکرد صادرات شرکتهاى کوچک و متوسط مشهد»، محمدامین باقرزاده، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1400.
«بررسی نقش تعدیلگر جاسازی شغلی در حمایت سازمانی، اعتماد وروابط انحرافی محل کار (مورد مطالعه: سازمان صنعت، معدن و تجارت شهر مشهد)»، مصطفی سهرابی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1400.
«بررسی تاثیر حمایت همکاران و پشتیبانی مدیران بر رفتارهای حمایت گرانه کارکنان با توجه به نقش میانجی تلاش و تعهد کارکنان در شعب موسسه اعتباری ملل در شهر مشهد»، سید جمال الدین ظریفیان پروین حسینی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1400.
«بررسی تاثیر تجربه عمومی از مسئولیت اجتماعی و تجربه عمومی از اخلاق کسب و کار بر نگرش به برند با توجه به نقش میانجی پاسخگویی به رفتار مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی به رفتار اخلاق کسب و کار (مورد مطالعه: برند اسنوا)»، سید داود قدسی نیک، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1400.
«بررسی تاثیر خلاقیت ادراک شده بر قصد تعامل مشتری با توجه به نقش میانجی تعهد موثر و احساسات مثبت در میان مشتریان برند هاکوپیان شهر مشهد از طریق اینستاگرام»، حسن میرزاده، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1400.
«بررسی و رتبهبندی عوامل تأثیرگذار بر میزان رضایت و وفاداری مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای اونیک مشهد»، مجتبی وفایی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1400.
«بررسی تاثیر نوآوری و اثربخشی سازمانی بر وفاداری مخاطبان سازمان صدا و سیمای استان خراسان رضوی»، صفیه بنایی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1400.
«بررسی تاثیر شیوههای مدیریت منابع انسانی با عملکرد بالاو بازاریابی داخلی بر رفتارشهروند سازمانی با توجه به نقش میانجی فرهنگ ملی وسازمانی در سازمان تاکسیرانی مشهد»، مریم ریحانی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1400.
«بررسی تاثیر ساختار ارگانیک بر عملکرد سازمان با توجه به نقش میانجی نوآوری خدمات و نقش تعدیلگر گرایش به یادگیری و هماهنگی بین عملکردی در شعب شرکت بیمه رازی در استان خراسان رضوی»، ملیحه عافیتطلب، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1400.
«بررسی تأثیر ارتباط مؤثر در بازاریابی اینترنتی با میانجیگری فرهنگ بر فروش پوشاک (مورد مطالعه: مشتریان پوشاک در شهر مشهد)»، زهرا کیانی دوم، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1400.
«بررسی تاثیر بهره وری نیروی انسانی و هزینههای تولید بر صادرات کالاهای صنعتی در ایران با نقش میانجی رفتار نوآورانه (مورد مطالعه:کارخانه کاشی شهر بیرجند)»، محمدجواد حسینی بمرود، موسسه آموزش عالی فردوس، پاییز 1400.
«بررسی تأثیر ارزهای دیجیتال بر صادرات غیرنفتی با نقش تعدیلگری تحریمهای بینالمللی (مورد مطالعه: صنعت نساجی)»، امیر رحمانی، موسسه آموزش عالی فردوس، پاییز 1400.
«بررسی رابطه بین سرمایه فکری و شخصیت نام تجاری با توجه به نقش تعدیلگر نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت زعفران سحرخیز مشهد)»، علی شکیباپور، موسسه آموزش عالی فردوس، پاییز 1400.
«بررسی تاثیر توانمندسازی زنان بر بروز رفتارهای کارآفرینانه با واسطهگری سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: زنان کارآفرین شهر مشهد)»، زینب حریری، موسسه آموزش عالی فردوس، پاییز 1400.