Logo

دکتر سعیده باباجانی محمدی

پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی

  1. بررسی رابطه هوش فرهنگی با تعهد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه: دانشگاه بیرجند)، آسیه مجیدزاده، موسسه آموزش عالی فردوس. تابستان 1395.
  2. بررسی رابطه هوش فرهنگی بر عملکرد شغلی پرستاران بیمارستان­های دولتی مشهد، سمانه خماریان، موسسه آموزش عالی فردوس. تابستان 1395.
  3. بررسی ارتباط میان اخلاق حرفه­ای مدیران و بهبود عملکرد کارکنان با میانجی­گری متغیر کیفیت زندگی کاری کارکنان (مطالعه موردی: بیمارستان­های منتخب دولتی شهر مشهد)، مهین پاک روان. تابستان 1395.
  4. بررسی تاثیر عوامل کیفی بر رضایت­مندی دانشجویان موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی (مورد مطالعه: موسسات آموزش عالی منتخب مشهد)، سمیرا محمدخانی چوبدار، موسسه آموزش عالی فردوس. تابستان 1395.
  5. بررسی و رتبه­بندی موانع توسعه صادرات و ترانزیت محصولات غیرنفتی به کشورهای آسیای میانه از طریق پایانه­های استان خراسان رضوی (مورد مطالعه: پایانه مرزی سرخس)، ابراهیم کاردان، موسسه آموزش عالی فردوس، زمستان 1395.
  6. بررسی رابطه ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی در دانشگاه­های دولتی (مورد مطالعه: دانشگاه دولتی بجنورد)، بهاره آدینه­زاده، موسسه آموزش عالی فردوس. زمستان 1395.
  7. بررسی اثر مشتری­گرایی و ویژگی‌های ارائه‌دهنده خدمات بر تداوم رابطه مشتریان در بانک قوامین شهر مشهد، مهدی باقریه یزدی، موسسه آموزش عالی فردوس. بهار 1397.
  8. بررسی رابطه مدیریت دانش با ایمنی به‌واسطه نوآوری در شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران مورد مطالعه: راه‌آهن خراسان، جواد صفامنظر، موسسه آموزش عالی فردوس. تابستان 1397.
  9. تاثیر رهبری اخلاقی بر رفتار حرفه­ای کارکنان به واسطه عدالت سازمانی در کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان خراسان رضوی، سیدحمید باغدار حسینی، موسسه آموزش عالی فردوس. تابستان 1397.
  10. بررسی رابطه مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با میانجی­گری هوش سازمانی (مورد مطالعه : اداره ثبت احوال مشهد)، زینب پهلوان، موسسه آموزش عالی فردوس. تابستان 1397.
  11. بررسی و رتبه­بندی ابعاد سکوت سازمانی با میانجی­گری فرهنگ سازمانی و تأثیر آن بر تعهد کارکنان شهرداری مشهد، صدف امیدواری، موسسه آموزش عالی فردوس. تابستان 1397.
  12. بررسی تاثیر ویژگی­های روان­شناختی مشتریان بر قصد استفاده مجدد با میانجی­گری نگرش آنها (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستاره مشهد)، سارا رضائی­طلب، موسسه آموزش عالی فردوس. تابستان 1397.
  13. بررسی رابطه میان نگرش مشتریان با قصد خرید  از رستوران­های سنتی ایرانی و رستوران‌های عرضه­کننده  غذاهای خارجی با میانجی­گری انگیزه آن­ها (مورد مطالعه: رستوران‌های مشهد)، شیوا فربدفر، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1397.
  14. بررسی تاثیر گردش شغلی بر عملکرد کارکنان با میانجی گری تنوع مهارت و خلاقیت (مورد مطالعه: شرکت گاز شهرستان مشهد)، هانیه رزازیان، موسسه آموزش عالی فردوس، پاییز 1397.
  15. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی با میانجی­گری تعهد کاری (مورد مطالعه: اداره سیر و حرکت راه آهن خراسان رضوی)، مهنوش خاکپور، موسسه آموزش عالی فردوس، زمستان 1397.
  16. بررسی تأثیر قابلیت‌های بازارگرایی بر عملکرد مشاغل خانگی با میانجیگری فرهنگ بازارگرایی (مورد مطالعه:آموزشگاه ­های شیرینی­ پزی مشهد)، ملیحه صفی­پور، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1398.
  17. بررسی تاثیر ابعاد وفاداری مراجعه­کنندگان بر عملکرد مالی بیمارستان با میانجی­گری اعتماد سازمانی(مورد مطالعه: بیمارستان قائم(عج) مشهد)، امیر فرهادی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1398.
  18. بررسی تاثیر آوازه، شواهد و اعتماد به برند بر ترغیب به انتخاب با میانجی­گری تصویر برند (مورد مطالعه: بیمارستان­های دولتی شهر مشهد)، محمدرضا وارسته خجسته، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1398.
  19. بررسی تاثیر امضاء و آگاهی از برند،نگرش و شهرت برند بر عملکرد برند از دیدگاه مشتریان با میانجی گری کیفیت ادراک شده (مطالعه موردی:فروشگاه‌های زنجیره ای هایپرمی مشهد)، نیره غلامی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1398.
  20. شناسایی عوامل موثر در قصد خرید از فروشگاه‌های زنجیره ای با متغیر میانجی تصویر برند (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره ای شهر مشهد)، بهناز شجاع دولت­آباد، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1398.
  21. بررسی نقش احساسات مثبت و منفی در وابستگی عاطفی به برند: مورد مطالعه گوشی تلفن همراه در مشهد، ناصر حدادیان، موسسه آموزش عالی فردوس، پاییز 1398.
  22. بررسی سنجش کیفیت و ارزش خدمات بر رضایت مشتری با میانجیگری فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی: اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی)، معصومه وطنخواه، موسسه آموزش عالی فردوس، زمستان 1398.
  23. بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر تعالی سازمان با میانجیگری توانمندسازی کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان شعب موسسه اعتباری ملل شهر مشهد)، سید مجتبی قاسمی، موسسه آموزش عالی فردوس، زمستان 1398.
  24. بررسی تاثیر شخصیت برند بر نگرش مشتریان با میانجی‌گری جذابیت برند (مطالعه موردی: موسسه اعتباری ملل)، مهدی ذاکری اصل، موسسه آموزش عالی فردوس، زمستان 1398.
  25. بررسی پیشایندهای ادراک از کیفیت خدمات: تأثیر ویژگی‌های خرده‌فروشی آنلاین بر رضایت، وفاداری و قصد خرید مجدد مشتری (موردمطالعه: وبسایت دیجی‌کالا)، حسین تقی­زاده، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
  26. تاثیر مسؤولیت ­پذیری اجتماعی سازمان بر وفاداری ذینفعان (ساکنین روستاهای اطراف پالایشگاه) از طریق نقش میانجی شهرت سازمان (مورد مطالعه: پالایشگاه گاز شهید هاشمی­نژاد)، مجید سامانی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
  27. بررسی تاثیر فعالیت‌های بازاریابی شبکه­های اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید مصرف کنندگان (مورد مطالعه: اینستاگرام)، نازنین حسین­زاده، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
  28. بررسی ارتباط تداعی ویژگی‌های برند، رابطه احساسی برند-مصرف کننده و ارزشیابی توسعه برند در شرکت‌های لبنی (موردمطالعه: مشتریان کاله و میهن در شهر مشهد)، فرناز گیفانی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
  29. بررسی تاثیر شایستگی­های مدیریت دانش بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش تعدیلگر مهارت کارآفرینانه (مورد مطالعه:شهرک صنعتی توس مشهد)، فاطمه عباسی ارزنه­ئی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
  30. بررسی معیارهای مؤثر بر الگوی تقاضای آب خانگی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (مورد مطالعه: شرکت آب و فاضلاب مشهد)، محمد خاتمی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
  31. بررسی رابطه بین استراتژی مشتریگرا و عملکرد مالی سازمانی با واسطهگری مدیریت منابع انسانی و قابلیت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: موسسه اعتباری نور)، مهدی رفائی عبدالحسین­زاده، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
  32. «بررسی تاثیر اعتماد بر وفاداری مشتری با واسطه­گری درگیری مشتری (مورد مطالعه: نمایندگی­های بیمه ایران در شهر مشهد)»، نوید نیکخوی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
  33. «شناسایی و رتبه­بندی عوامل موثر در تدوین استراتژی­های فرصت­ساز بانکداری الکترونیک با میانجی­گری خلاقیت و نوآوری بر متمایز کردن برند بانک تجارت (مورد مطالعه: شعب بانک تجارت شهر مشهد)»، امیر جلالی گرمرودی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
  34. «بررسی عوامل آمیخته بازاریابی موثر بر رونق گردشگری با میانجی­گری مذهب (مورد مطالعه: گردشگران شهر مشهد)»، جواد جلالی زیدانلو، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
  35. «بررسی تأثیر آموزش‌ ضمنخدمت بر بهره‌وری کارکنان با میانجیگری یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 11 مشهد)»، مریم سلطانی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
  36. «بررسی تأثیر نقش ابعاد برند خدماتی بر ارزش برند و تصویر ادراک­شده با میانجی­گری اعتماد ایجادشده(مورد مطالعه: مشتریان شرکت­های تولیدکننده ایمپلنت­های ارتوپدی و ستون فقرات)»، سید روح الله سمواتی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
  37. «تاثیر مسئولیت­پذیری اجتماعی سازمان بر رفتار سبز کارکنان از طریق نقش میانجی اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری مشهد)»، سعیده کریمی قدوسی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
  38. «بررسی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) بر بهبود عملکرد کارکنان با ارزیابی قصد مراجعه مجدد در حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان (مورد مطالعه:کارکنان بیمارستان حضرت موسی بن جعفر(ع) قوچان) »، مجید زواری­پور، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
  39. « بررسی تأثیر نوآوری فردی و سازمانی بر توسعه فعالیت‌های بازاریابی با میانجیگری فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه: سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد)»، مهناز درخشش، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
  40. «بررسی موانع شبکه فروش بر مدیریت پرتفوی و بازدهی شرکت‌های بیمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه نوین سرپرستی شمال شرق)»، محمد پاک جامه، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
  41. «بررسی تاثیر مولفه­های بازاریابی حسی بر ارزش ویژه برند با میانجی­گری رضایت مشتری و اعتبار برند در صنعت هتلداری(مورد مطالعه: هتل­های ۴ و ۵ ستاره مشهد)»، شایان رضاییان، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
  42. «بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی بر فرهنگ پذیری آموزشی (مورد مطالعه: سیم کارت کودک و نوجوان انارستان)»، مریم ناوی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
  43. «عوامل موثر بر بین‌المللی شدن شرکت‌های کوچک و متوسط با نقش میانجیگری شرایط و متغیرهای اقتصادی (مورد مطالعه: شرکت­های کوچک و متوسط در شهرک صنعتی توس مشهد)»، زهرا مخلصی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1399.
  44. «بررسی تاثیر رضایت شغلی کارکنان بر کیفیت خدمات از طریق نقش میانجی تعهد سازمانی (مورد مطالعه: قطار شهری مشهد)»، احسان شیخ­الاسلامی، موسسه آموزش عالی فردوس، زمستان 1399.
  45. «بررسی تاثیر تجربه برند بر وفاداری به برند از طریق نقش میانجی تصویر برند (مورد مطالعه: مصرف­کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در شهر مشهد)»،محمد شیردل، موسسه آموزش عالی فردوس،زمستان 1399.
  46. «بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت خرده فروش بر رفتار شهروندی با توجه به نقش میانجی اثربخشی ادراک شده مصرف کننده و اعتماد مصرف کننده (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره­ای افق کوروش )»، زاوش احتشام، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1400.
  47. «بررسی تاثیر استراتژى­های نوآورى و تجربه بین المللی بر عملکرد صادرات شرکت­هاى کوچک و متوسط مشهد»، محمدامین باقرزاده، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1400.
  48. «بررسی نقش تعدیلگر جاسازی شغلی در حمایت سازمانی، اعتماد وروابط انحرافی محل کار (مورد مطالعه: سازمان صنعت، معدن و تجارت شهر مشهد)»، مصطفی سهرابی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1400.
  49. «بررسی تاثیر حمایت همکاران و پشتیبانی مدیران بر رفتارهای حمایت گرانه کارکنان با توجه به نقش میانجی تلاش و تعهد کارکنان در شعب موسسه اعتباری ملل در شهر مشهد»، سید جمال الدین ظریفیان پروین حسینی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1400.
  50. «بررسی تاثیر تجربه عمومی از مسئولیت اجتماعی و تجربه عمومی از اخلاق کسب و کار بر نگرش به برند با توجه به نقش میانجی پاسخگویی به رفتار مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی به رفتار اخلاق کسب و کار (مورد مطالعه: برند اسنوا)»، سید داود قدسی نیک، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1400.
  51. «بررسی تاثیر خلاقیت ادراک شده بر قصد تعامل مشتری با توجه به نقش میانجی تعهد موثر و احساسات مثبت در میان مشتریان برند هاکوپیان شهر مشهد از طریق اینستاگرام»، حسن میرزاده، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1400.
  52. «بررسی و رتبه‌بندی عوامل تأثیرگذار بر میزان رضایت و وفاداری مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اونیک مشهد»، مجتبی وفایی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1400.
  53. «بررسی تاثیر نوآوری و اثربخشی سازمانی بر وفاداری مخاطبان سازمان صدا و سیمای استان خراسان رضوی»، صفیه بنایی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1400.
  54. « بررسی تاثیر شیوه‌های مدیریت منابع انسانی با عملکرد بالاو  بازاریابی داخلی بر رفتارشهروند سازمانی با توجه به نقش میانجی فرهنگ ملی وسازمانی در  سازمان تاکسیرانی مشهد»، مریم ریحانی، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1400.
  55. «بررسی تاثیر ساختار ارگانیک بر عملکرد سازمان با توجه به نقش میانجی نوآوری خدمات و نقش تعدیل­گر گرایش به یادگیری و هماهنگی بین عملکردی در شعب شرکت بیمه رازی در استان خراسان رضوی»، ملیحه عافیت­طلب، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1400.
  56. «بررسی تأثیر ارتباط مؤثر در بازاریابی اینترنتی با میانجی‌گری فرهنگ بر فروش پوشاک (مورد مطالعه: مشتریان پوشاک در شهر مشهد)»، زهرا کیانی دوم، موسسه آموزش عالی فردوس، تابستان 1400.
  57. «بررسی تاثیر بهره وری نیروی انسانی و هزینه‌های تولید بر صادرات کالاهای صنعتی در ایران با نقش میانجی رفتار نوآورانه (مورد مطالعه:کارخانه کاشی شهر بیرجند)»، محمدجواد حسینی بمرود، موسسه آموزش عالی فردوس، پاییز 1400.
  58. «بررسی تأثیر ارزهای دیجیتال بر صادرات غیرنفتی با نقش تعدیلگری تحریم‌های بین‌المللی (مورد مطالعه: صنعت نساجی)»، امیر رحمانی، موسسه آموزش عالی فردوس، پاییز 1400.
  59. «بررسی رابطه بین سرمایه فکری و شخصیت نام تجاری با توجه به نقش تعدیلگر نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت زعفران سحرخیز مشهد)»، علی شکیباپور، موسسه آموزش عالی فردوس، پاییز 1400.
  60. «بررسی تاثیر توانمندسازی زنان بر بروز رفتارهای کارآفرینانه با واسطه­گری سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: زنان کارآفرین شهر مشهد)»، زینب حریری، موسسه آموزش عالی فردوس، پاییز 1400.

 


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد