Logo

ری‌-برندینگ (Re-branding) شرکت‌ها و کمپانیهای تجاری (تحول در قابلیت‌های نوسازی)

ضرورت و کاربرد کارگاه:

شمای کلی تولید و شگردهای عرضه و معرفی محصولات تولیدی بر اساس روند زمانه نیازمند بروز رسانی و ارتقا مبتنی بر دانشی سیستماتیک است تا بتواند به درستی مخاطبین و مصرف کنندگان توجیه و تفهیم نماید و مشروعیت محصول تولیدی را بارز نماید. در کشورهای پیشرفته که پایه و اساس تولید شیوه‌های عرضه است و  رقابت علاوه بر ارتقا کیفیت بر شگردهای عرضه و معرفی تولیدات نهاده شده این اصل از اهمیت والایی برخوردار است. در کشور ما امروزه شرکتها به اهمیت بازسازی در شیوه‌های ارائه و معرفی خود پی برده اند و نیازمند متخصصان و کارشناسانی هستند که ازتوانمندی کارآمد در تحول و ارائه فکر نو را دارند. سلسله مباحث این سمینارها و ورکشاپ‌ها از طرح اطلاعات پایه ای آغاز و به صورت کار گروه دانش و تخصص لازم را به فرا گیران انتقال و در نهایت ارزیابی می‌نماید.

تعداد ساعات کارگاه:

با درنظر گرفتن تعداد کارگروه برنامه ریزی شده روند بر اساس 1 جلسه 6 ساعته تنظیم و شکل میگیرد.

زمان برگزاری دوره:

سه شنبه 97/02/18 ساعت 10 الی 16

شرایط داوطلبین شرکت در کارگاه:

 

هر شرکت کننده نیازمند دانش لازم و مهارت در بکارگیری نرم افزارهای طراحی مانند فتوشاپ (Photoshop) و ایلوستریتور (Illustrator) را دارد.

 

 

مدرس یا مدرسین کارگاه

ردیف

نام و نام­خانوادگی

تخصص/ رشته

رتبه علمی

گروه آموزشی

۱

مرتضی یمانی

دکترای  گرافیک و تکنولوژی چاپ

استادیار دانشگاه تهران

گرافیک

 

 


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد