Logo

مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد

Ferdows institute of higher education

به گزارش روابط‌ عمومی موسسه آموزش عالی فردوس ،سید حجت طباطبایی، معاون صنایع خلاق و فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و محمدرضا محمدی ،نماینده بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در استان خراسان رضوی از نمایشگاه  بازیهای رایانه‌ای و رومیزی دانشجویان موسسه آموزش عالی فردوس بازدید کردند.

این نمایشگاه که متشکل از ۱۱ بازی رومیزی بود ، که تحت نظر اساتید محترم سرکار خانم‌ها اسکویی (مدیر گروه گرافیک) و جمشیدپور( مدیر گروه تصویر سازی) به عنوان پروژه کلاسی دانشجویان در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد تولید شده بود در محل سالن کنفرانس موسسه آموزش عالی فردوس برای مسئولان ارشاد ارایه گردید .

دکتر جلیلی، رئیس موسسه آموزش عالی فردوس، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی هرچه بهتر توانمندیها  و قابلیت‌های بی‌نظیر دانشجویان این موسسه اعلام کرد و افزود: امیدوار است با حمایت مدیران عالی ارشاد این بازی‌ها به صورت گسترده و شایسته  مورد  حمایت قرار گیرند و دانشجویان با انگیزه و توان بیش از پیش به خلق آثار بدیع ادامه دهند .

 طباطبایی معاون صنایع خلاق و فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ر جریان بازدید از این نمایشگاه ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌های اساتید و دانشجویان در تولیدا ین بازی‌ها ،محصولات ارائه شده را از نظر ایده خلاقانه ،بدیع بودن و نیز نوع  ارائه آثار بسیار خوب توصیف کرد و در ادامه افزود: از لحاظ کمیت و کیفیت این آثار شگفت زده شدم و آماده هرگونه همکاری برای ارتقای سطح کمی و کیفی این آثار و معرفی آنها هستیم.

محمدی ،نماینده بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در استان خراسان رضوی نیز در جریان این بازدید گفت : اینکه یک درس دانشگاهی در پایان ترم منجر به تولید یک محصول خلاقانه و نوآورانه شود بسیار ستودنی است و این یعنی دانشگاه نسل چهارم؛ که مهارت محور است.

وی در ادامه افزود برای حمایت از این آثار در حیطه‌های مختلفی که در اختیارات بنیادملی  بازیها است ، آمادگی کامل در زمینه کمک به ثبت بازیها و نیز زمینه سازی برای حضور در رویداد‌های ملی و بین المللی مرتبط وتسهیل در  تولید انبوه آنها را داریم .

گفتنی است در این نمایشگاه علاوه بر بازیهای روی میزی یک بازی رایانه ای که توسط یکی از دانشجویان کامپیوتر ساخته شده بود ، ارائه گردید.

 

 


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد