Logo

مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد

Ferdows institute of higher education

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی فردوس، در نوزدهمین مجمع عمومی اتحادیه دانشگاهها و غیر دولتی کشور که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دانشگاه غیر دولتی خاتم تهران برگزار شد ، از خدمات ازرشمند آقای دکتر جلیلی رییس شورای هماهنگی منطقه 9 اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی کشور به عنوان « شورای سرآمد » تقدیر بعمل آمد .

بابت قدر دانی از تلاش‌های متعهدانه و خردمندانه در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های زیر نظام غیر انتفاعی و هدفمند سازی آن با تشکیل جلسات منظم و شزکت در جلسات استانی و شورای مرکزی، تعیین اهداف و برنامه‌های راهبردی شورا و نیز ایجاد فضای همدلی  و هماهنگی عالی با اعضای محترم و روسای دانشگاهها، لوح سپاس دکتر جلیلی توسط دبیر کل و رییس شورای مرکزی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور صادر و توسط نماینده مقام عالی وزارت و در حضور روسای موسسات غیر دولتی کشور، به ایشان اهدا شد .

این توفیق ارزشمند که برگ دیگری بر افتخارات ایشان و مؤسسه آموزش عالی فردوس افزود را به جناب آقای دکتر جلیلی صمیمانه تبریک عرض می‌کنیم. تداوم توفیقات ایشان را از درگاه حضرت احدیت خواهانیم .

گفتنی است موسسات آموزش عالی غیر دولتی کشور به ده منطقه تقسیم شده‌اند که منطقه 9 شامل استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و سمنان می‌باشد.

 


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد