- شنبه 11 دی 1400 - 10:15 (2 سال قبل)
- 496
- زمان مطالعه: 2 دقیقه
-
« تأثیر ارزهای دیجیتال بر اقتصاد ایران، فرصتها و چالشها»، امیر رحمانی، سعیده باباجانی محمدی، نشریه اکتشاف وپردازش هوشمند دانش، تابستان 1400.
DOI: 10.30508/KDIP.2021.138776
-
« تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان بر رفتار سبز کارکنان از طریق نقش میانجی اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری مشهد)»، سعیده کریمی قدوسی، مجتبی فرخی استاد، سعیده باباجانی محمدی، نشریه اکتشاف وپردازش هوشمند دانش، پاییز 1400
DOI: 10.30508/KDIP.2021.293643.1011
-
«نقش مولفههای نوین برند در ارتقاء عملکرد برند از دیدگاه مشتریان»، نیره غلامی، مصطفی فرخی استاد، سعیده باباجانی محمدی، نشریه مدیریت بازاریابی، مجله مدیریت بازاریابی، شماره 48، پائیز 1399، صص 102-85.
-
«بررسی نقش واسط سوگیری روانشناختی در رابطه بین ابعاد فرهنگ ملی و رفتارهای غیرعقلایی» سعیده باباجانی محمدی، سعید مرتضوی، یعقوب مهارتی، رضا تهرانی، پژوهشنامه علمی پژوهشی مدیریت اجرایی، سال 9، شماره 17؛ نیمسال اول 1396، 103-81.
-
«شناسایی عمدهترین سوگیریهای سرمایهگذاران در بازار سرمایه ایران با استفاده از روش فراتحلیل»، سعیده باباجانی محمدی، سعید مرتضوی، یعقوب مهارتی، رضا تهرانی، فصلنامه علمی پژوهشی علوم مدیریت ایران، دوره 12، شماره 46، بهار 1396، 113-81.
-
«بررسی موانع استقرار سیستم اطلاعات حسابداری در واحدهای مالی یک دانشگاه دولتی»، مصطفی کاظمی، سعیده باباجانی محمدی، مجله علمی پژوهشی اقتصاد مدیریت شماره 4، زمستان 1384.
-
Saeideh Babajani Mohammadi (Corresponding Author), Hossein Takroosta, Mohammad Amin Takroosta. (2015, Nov). Effective Cultural Traits on Economic Indicators and Business Communications Growth in GLOBE Studied Asian Countries (With an Emphasis on Iran). Asian Journal of Management Research. Vol. 6, No. 2, pp: 258-271. (http://ipublishing.co.in/ajmrvol1no1/volsix/EIJMRS6022.pdf), ISSN 2229 – 3795
-
Saeideh Babajani Mohammadi (Corresponding Author), Hossein Takroosta, Mohammad Amin Takroosta (2016, July). Effective Cultural and Economic Indicators on Business Communications Growth (With an Emphasis on Iran). Modern Applied Science. Vol. 10, No. 11,pp:67-82. (https://www.researchgate.net/publication/305787152_Effective_Cultural_and_Economic_Indicators_on_Business_Communications_Growth_With_an_Emphasis_on_Iran)
DOI: 10.5539/mas.v10n11p67