بهمن ماه ۱۳۹۵ ۰۲ شنبه

فا | en

اطلاعیه شهریه نیمسال دوم 96 - 95
      بسمه تعالی     قابل توجه دانشجویان محترم موسسه آموزش عالی فردوس   با توجه به شروع انتخاب واحد تحت وب برای نیمسال دوم 96-95 از تاریخ 95/11/7  لغایت   95/11/14 لازم است موارد زیر مورد توجه قرار گیرد.   میزان ونحوه پرداخت شهریه طبق جدول ذیل اعلام میگردد.خواهشمند است دانشجویان عزیز طوری برنامه ریزی ...
کسب مقام دوم مسابقات فوتسال دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور

کسب مقام دوم مسابقات فوتسال دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور

کسب مقام دوم مسابقات والیبال دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور

کسب مقام دوم مسابقات والیبال دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور

کسب رتبه غرفه برتر مؤسسه آموزش عالی فردوس

کسب رتبه غرفه برتر مؤسسه آموزش عالی فردوس

title ?>

اطّلاعيه پذيرش دانشجو در مقطع كارشناسي ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان در سال تحصيلي 96-95

  اطّلاعيه پذيرش دانشجو در مقطع كارشناسي ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان در سال تحصيلي96-95   مؤسسه آموزش عالی فردوس بر اساس آئین نامه پذیرش بدون آزمون ...

27/2/1395

ادامه مطلب

مهلت ارسال پروپوزال

به اطلاع دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی مهر 92 می رساند دانشجویانی که نتوانند تا پایان اردیبهشت ماه پروپوزال خود را به تصویب برسانند، تاریخ دفاع آنها به ترم بعد ...

2/3/1394

ادامه مطلب

«شیوه‌نامة نگارش پایان‌نامه کارشناسی ارشد»

بسمه تعالی   «شیوه‌نامة نگارش پایان‌نامه کارشناسی ارشد»   فهرست مطالب این شیوه‌نامه الف. بخش‌های پایان‌نامه و ترتیب آنها ب.مشخصات ...

2/3/1394

ادامه مطلب

مراحل انجام تصویب موضوع پایان نامه و دفاع در دوره کارشناسی ارشد

ویرایش سوم   مراحل انجام تصویب موضوع پایان نامه و دفاع در دوره کارشناسی ارشد   1.دانشجو موظف است بعد از نیمسال اول و قبل از شروع نیم سال سوم موضوع پایان ...

2/3/1394

ادامه مطلب

 

 

 

تاریخ : 87/01/19

شماره : 154/21

 

آيين‌نامه دوره كارشناسي‌ارشد ناپیوسته

 

 

مقدمه

سرعت پرشتاب علم و فناوري و ظهور پيشرفت‌هاي عظيم علمي در هزاره سوم، كشورهاي جهان  را در شرايطي قرار داده است كه ، ايجاد تحول راهبردي در برنامه‌هاي توسعه امري حياتي و گامي اساسي در جهت توسعه همه جانبه است و بر اين مبنا آموزش عالي و تمامي كارگزاران نظام علمي كشور و به طور كلي نهادهاي مولد انديشه نقش كليدي در تبيين و تحقق اين تحول راهبردي- با الهام از برنامه‌هاي توسعه و اهداف بلند سند چشم‌انداز 20 ساله جمهوري اسلامي ايران- خواهند داشت.

متوليان و برنامه‌ريزان حوزه آموزش عالي  كشور نيز همسو و هماهنگ با نهضت تحول خواهي كشور و بهره‌مندي از فرصت‌هاي پيش آمده، در راستاي ارتقاي كيفيت، لزوم بازنگري آيين‌نامه‌ها،  ضوابط و مقررات آموزشي را در صدر اولويت‌هاي كاري خود قرار داده‌اند. براي نيل به اين مقصود، در گام نخست، آيين‌نامه دوره‌هاي كارشناسي‌ارشد به لحاظ ضرورتي كه در بازنگري و اصلاح آن احساس مي‌شد- با همكاري و هماهنگي  دانشگاه‌ها  و مؤسسات آموزش عالي و-  طي جلسات متعدد كارگروه آموزشي، به سه شيوه آموزشي - پژوهشي، آموزشي، و پژوهشي تدوين شده است.

ماده1- هدف از تدوين آيين‌نامه دوره‌هاي كارشناسي‌ارشد به سه شيوه
 «آموزشي – پژوهشي»، «آموزشي» و «پژوهشي»، تقويت و توسعه دوره‌هاي تحصيلات تكميلي، ارتقاي كيفيت، تنوع بخشي به شيوه‌هاي نوين ارایه آموزش، پاسخگويي مناسب به افزايش تقاضا براي ورود به دوره‌هاي تحصيلات تكميلي، تقويت و ارتقاي سطح كيفي و كمي اين دوره‌ها و همسان‌سازي آن با برنامه‌هاي توسعه و ديگر اسناد راهبردي كشور است تا با بهره‌مندي از آن در تربيت متخصصان و پژوهشگران ماهر و برجسته در سطح كشور بكوشيم.

مادة 2- تعاريف

دورة كارشناسي‌ارشد ناپيوسته: دوره‌اي بالاتر از دورة كارشناسي است كه براساس برنامه‌هاي مصوب شوراي گسترش ‌آموزش عالي، به اخذ مدرك كارشناسي‌ارشد در رشته مربوط منتهي مي‌شود.

شيوه آموزشي – پژوهشي: دوره‌اي كه محتواي برنامه آن مشتمل بر واحدهاي درسي و  پايان‌نامه است.

 

 شيوه آموزشي: دوره‌اي با محوريت آموزش ، است كه دانشجو پس از گذراندن  واحدهاي درسي و بدون گذراندن پايان‌نامه دانش‌آموخته مي‌شود .

شيوه پژوهشي: دوره‌اي با محوريت پژوهش كه دستاورد آن (ارائه فناوري جديد، ارائه نظريه و ايده جديد، توليد دانش فني، ثبت اختراع،...) شود و مشتمل بر اخذ واحدهاي درسي محدود و الزام به ارایه پايان‌نامه است.

پايان‌نامه: فعاليت پژوهشي- تحقيقاتي است كه در يك زمينه رشته تحصيلي مربوط و تحت راهنمايي استاد راهنما انجام مي‌گيرد.

مؤسسه: منظور دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي و پژوهشي مجري دوره‌هاي كارشناسي‌ارشد است.

شورا- منظور شوراي تحصيلات تكميلي مؤسسه است.

سمینار- منظور تحقیق و تتبع نظری است.

ماده3- نحوه اجراي دوره: اين دوره به صورت روزانه، شبانه، نيمه‌حضوري، مجازي و بين‌المللي طبق ضوابط مربوط قابل اجرا مي‌باشد.

ماده 4- شرايط ورود

الف- داشتن شرايط عمومي ورود به آموزش عالي

ب- دارا بودن مدرك رسمي پايان دوره كارشناسي اعم از پيوسته و ناپيوسته مورد تأييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري؛

ج- قبولي در آزمون ورودي مورد تأييد وزارت يا كسب پذيرش از مؤسسه براساس مقررات مصوب؛

ماده5- دروس جبراني

چنانچه رشته دوره كارشناسي با رشته دوره تجانس نداشته باشد دانشجو بايد به تشخيص گروه آموزشي، تعدادي از دروس را تحت عنوان جبراني بگذراند.

تبصره 1- حداكثر دروس جبراني 12 واحد مي‌باشد كه در ابتداي دوره قبل از دروس اصلي ارائه مي‌شود.

تبصره 2- در انتخاب دروس، اولويت با دروس جبراني است  تعيين تعداد و عناوين دروس براساس برنامه مصوب در هر رشته و زمان انتخاب آنها بر عهده شوراي گروه است.

تبصره 3-  دروسي را كه دانشجو قبلاً در دوره كارشناسي گذرانده است، تكرار آن  در صورتي كه عنوان درس براساس سرفصل برنامه مصوب كارشناسي ارشد باشد، مجاز نيست.

تبصره 4- حداقل نمره قبولي در هر درس اعم از دروس دوره يا جبراني 12 است.

ماده 6- مؤسسه موظف است به تناسب تعداد پذيرفته‌شدگان در اين دوره، مشاور تحصيلي براي هدايت دانشجويان تعيين نمايد.

 

ماده 7- تعداد واحدهاي درسي را كه دانشجو بايد در هر نيمسال تحصيلي در اين دوره اخذ نمايد حداقل 8 و حداكثر 12 است.

ماده 8- ارزشيابي تحصيلي

 ميانگين نمرات دانشجو در دو نيمسال نبايد از 14 كمتر باشد.

ماده 9- آخرين نيمسال تحصيلي، دانشجو از شرط حداقل اخذ واحد معاف است و چنانچه ميانگين نمره دانشجو در اين نيمسال كمتر از 14 باشد، مشروط تلقي مي‌شود.

ماده10- ميانگين كل نمرات دانشجو در پايان دوره نبايد از 14 كمتر باشد، در غير اين صورت، دانش‌آموخته دوره كارشناسي‌ارشد شناخته نمي‌شود.

تبصره- دانشجويي كه پس از گذراندن كليه دروس دوره در هر سه شيوه، ميانگين كل نمرات او از 14 كمتر باشد- در صورتي كه حداكثر مدت مجاز تحصيل وي به پايان نرسيده باشد- مي‌تواند دروسي را كه در آنها نمره كمتر از 14 احراز كرده است، فقط در يك نيمسال تكرار كند و در صورت جبران كمبود ميانگين كل، دانش‌آموخته مي‌شود. دانشجويي كه به هر دليل نتوانند از اين فرصت استفاده كند، از ادامه تحصيل محروم مي‌شود و مدركي دريافت نمي‌كند.

ماده 11- حضور و غياب

حضور دانشجو در تمامي برنامه‌هاي درسي و ديگر فعاليت‌هاي آموزشي و پژوهشی دوره الزامي است. غيبت دانشجو در هر درس نبايد از  16/3 مجموع ساعات آن درس تجاوز كند، در غير اين صورت نمره دانشجو در آن درس صفر محسوب مي‌شود.

تبصره 1: در صورتي كه غيبت دانشجو در يك درس، بيش از حد مجاز بوده و از نظر مؤسسه، موجه تشخيص داده شود، آن درس از مجموعه دروس انتخابي دانشجو حذف مي‌شود. در اين صورت رعايت حد نصاب 8 واحد در آن نيمسال الزامي نيست. ولي آن نيمسال از نظر طول تحصيل براي دانشجو نيمسال الزامي نيست. ولي آن نيمسال از نظر طول تحصيل براي دانشجو يك نيمسال كامل محسوب مي‌شود. 

تبصره 2: غيبت در شيوة پژوهشي، ارزيابي ناموفق واحدهاي پژوهشي اخذ شده در آن نيمسال است كه طبق نظر هيأت داوران در مادة 33 انجام مي‌شود.

ماده 12- غيبت غير موجه در امتحان هر درس منجر به نمره صفر در آن درس مي‌شود.

تبصره: در صورتي كه غيبت دانشجو در امتحان، از نظر مؤسسه، موجه تشخيص داده شود، درس مزبور حذف مي‌شود.

ماده13- مرخصي تحصيلي

دانشجوي دوره كارشناسي‌ارشد در هر سه شيوه مي‌تواند حداكثر يك نيمسال از مرخصي تحصيلي استفاده نمايد، مدت مذكور جزو سنوات تحصيلي دانشجو محسوب مي‌شود.

 

ماده14- انصراف، اخراج و ترك تحصيل

دانشجو مي‌تواند به هر دليل از تحصيل اعلام انصراف نمايد. در اينصورت بايد درخواست خودر را مبني بر انصراف به مؤسسه تسليم نمايد، چنانچه دانشجو بعد از يك ماه درخواست خود را پس نگيرد  آن مؤسسه نسبت به صدور گواهي انصراف اقدام مي‌نمايد.

تبصره1- دانشجوي انصرافي يا اخراج از تحصيل ( مشروطي دو نيمسال، سنوات بيش از حد مجاز) موظف است به تعهداتي كه سپرده است عمل نمايد.

تبصره2- دانشجوي منصرف يا اخراج از تحصيل مي‌تواند درصورت تسويه حساب كامل با مؤسسه مجدداً درآزمون شركت نمايد.

ماده15- طول دوره

طول مدت دوره در هر سه شيوه حداكثر 2 سال مشتمل بر 4 نيمسال تحصيلي است.

تبصره- درموارداستثنايي افزايش طول مدت دوره با تشخيص شوراي تحصيلات تكميلي دانشگاه مجاز است. در هر صورت مدت دوره در هر سه شيوه نبايد از 5/2 سال تجاوز نمايد.

ماده16- انتقال ، تغيير رشته و مهمان

انتقال و تغيير رشته در هر سه شيوه دوره كارشناسي‌ارشد ممنوع است.

تبصره 1- انتقال از دوره شبانه به روزانه ، نيمه حضوري و مجازي به حضوري اعم از (روزانه و شبانه) و از دانشگاه‌هاي غير دولتي به دانشگاه‌هاي دولتي ممنوع است.

تبصره 2- انتقال از يك شيوه به شيوه ديگر با رعايت سنوات دوره در اختيار مؤسسه آموزش عالي است.

تبصره 3- هر دانشجو در هر سه شيوه كارشناسي‌ارشد مي‌تواند حداكثردو نيمسال را با موافقت مؤسسه مبدأ و مقصد به عنوان مهمان بگذراند.

ماده17- معادل سازي دروس دردوره كارشناسي‌ارشد با نظر گروه آموزشي و با شرايط زير امكانپذير است.

الف- پذيرش وي براي ورود به دوره مورد تأييد وزارت باشد.

ب- مؤسسه قبلي دانشجو در رشته تحصيلي مورد تأييد وزارت باشد.

ج- سرفصل دروس گذرانده دانشجو براساس برنامه‌هاي مصوب شوراي برنامه‌ريزي باشد.

ماده18- استاد راهنما

استاد راهنما دردوره كارشناسي‌ارشد آموزشي- پژوهشي و پژوهشي به پيشنهاد دانشجو و با موافقت يكي از اعضاي هيات علمي با مرتبه حداقل استادياري و تأييد شورا تعيين مي‌شود.

تبصره- چنانچه استاد راهنما خارج از مؤسسه آموزش عالي انتخاب مي‌شود به جاي شرط استادياري داشتن مدرك دكتري الزامي است.

ماده 19- استاد مشاور به پيشنهاد استاد راهنما پس از تأييد شورا‌ي گروه از اعضاي هيأت علمي داخل يا متخصصان خارج از دانشگاه انتخاب مي‌شود.

ماده 20 - ارزشيابي پايان نامه

الف- نمره از 19 تا 20 : عالي

       نمره از 18 تا 99/18: بسيار خوب

       نمره از 16 تا 99/17: خوب

       نمره از 14 تا 99/15: قابل قبول

ب- نمره كمتر از 14: غيرقابل قبول

تبصره - چنانچه ارزشيابي پايان نامه غير قابل قبول باشد دانشجو مجاز است حداكثر يك نيمسال در مدت مجاز تحصيل در جلسه دفاعيه شركت و مجدداً از پايان نامه دفاع كند. دانشجویی که در فرصت تعیین شده نتواند از پایان نامه خود با موفقیت دفاع نماید، از ادامه تحصیل و دریافت مدرک تحصیلی محروم می شود.

ماده 21- به دانشجوی کارشناسی‌ارشد که به هر دلیل از تحصیل باز می ماند، فقط یک گواهی که دانشجو چه دروسی را در چند واحد و با چه نمره ای گذرانده است اعطا مي‌شود.

ماده 22- ارزشيابي پايان نامه در جلسه دفاعيه توسط هيأت داوران انجام مي‌شود.

ماده 23- تركيب هيأت داوران براساس دستورالعمل شورا است.

ماده 24- گواهينامه پايان دوره كارشناسي‌ارشد به هر سه شيوه (آموزشي - پژوهشي، آموزشي، و پژوهشي) ارزش یکسانی داشته و مي‌توانند در دوره تحصيلي بالاتر ادامه تحصيل دهند.

ماده 25- تعداد واحدهای دوره كارشناسي‌ارشد در هر سه شيوه (آموزشي - پژوهشي، آموزشي، و پژوهشي) بر حسب رشته حداقل 28و حداکثر 32 واحد است.

* * *

الف- شيوه آموزشي - پژوهشي

ماده26- تعداد واحد پايان نامه در اين شيوه حداقل 4 و حداكثر 6 واحد درسي براي همه رشته‌ها‌ و براساس برنامه مصوب مي‌باشد.

 ماده 27- پايان نامه

دانشجو موظف است پس از پايان نيمسال اول و قبل از شروع نیمسال سوم تحصیلی، موضوع پايان نامه خود را با نظر استاد يا اساتيد راهنما و تأييد گروه مربوط انتخاب نمايد. موضوع پایان نامه پس از تأیید شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده قطعیت می یابد.

 

ب- شيوه آموزشي

ماده 28- در این شیوه تمامي دوره به صورت واحدهاي درسي بدون پايان نامه خواهد بود كه گذراندن حداقل 2 و حداكثر 4 واحد سمينار (تحقيق و تتبع نظري) الزامي است.

* * *

ج- شيوه پژوهشي

ماده 29 – این شیوه پذیرش برای مؤسسات پژوهشی بوده و در مورد مؤسسات آموزشی منوط به تأمین کل هزینه ها (انجام تحقیق و حق الزحمه پایان نامه) از محل درآمدهای اختصاصی طرح پژوهشی کاربردی استاد راهنما قابل اجرا می باشد.

ماده 30 - دانشجو طي نيمسال اول موظف است موضوع پژوهش خود را با نظر استاد راهنما و تأييد گروه انتخاب نمايد.

ماده 31 – تعداد واحدهاي درسي در اين شيوه 6 تا 10 واحد است و دانشجو می تواند همزمان با واحدهای آموزشی، واحدهای پژوهشی خود را با نظر استاد راهنما و تأیید گروه انتخاب نماید.

ماده 32- حضور و غياب دانشجو در مرحله پژوهش در اين شيوه با نظر استاد راهنما و تأييد گروه و بر اساس تعداد جلسات مشاوره و راهنمايي صورت مي پذيرد.

ماده 33 – روند پيشرفت پژوهش دانشجو در هر نيمسال با حضور استاد راهنما، نماینده تحصیلات تکمیلی مؤسسه و یکنفر از اعضای هیأت علمی متخصص به انتخاب مدیر گروه ذیربط، مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد.

تبصره 1: كل واحدهاي پايان‌نامه در اين شيوه به سه نيمسال تقسيم شده و دانشجو در هر نيمسال يك سوم (1/3) آنها را تحت عنوان بخش اول پايان‌نامه اخذ مي‌نمايد.

تبصره 2- حداقل نمره قبولي پس از داوري روند پيشرفت پژوهش دانشجو در هر نيمسال نمره 14 است.

تبصره 3- چنانچه نمره پيشرفت پژوهشي دانشجو در هر ارزيابي كمتر از 14 باشد وي در آن نيمسال مشروط تلقي مي‌شود.

ماده34 - ارزيابي نهايي در اين شيوه، دفاع از پايان نامه است كه در آخرين مرحله تحصيل دانشجو انجام مي‌شود.

* * *

سایر مقررات:

ماده 35-  اجراي هر يك از شيوه‌ها «آموزشي- پژوهشي»، «آموزشي» و «پژوهشي» دردوره توسط مؤسسه با مجوز از شوراي گسترش آموزش عالي مجاز است.

ماده 36-  در مواردي كه آيين‌نامه ساكت است تصميم گيري بر عهده شورا مي‌باشد.

ماده 37 - آيين‌نامه دربر گيرنده اصول و ضوابط كلي دوره كارشناسي‌ارشد به سه شيوه اجرايي مي‌باشد و مؤسسه موظف است دستورالعمل اجرايي آن را در چارچوب آيين‌نامه تدوين و پس از تصويب در شورا اجرا كند.

ماده 38  - تفسير آيين‌نامه برعهده معاونت آموزشي وزارت است و در صورت بروز ابهام، نظر معاونت مذكور مورد استناد قرار خواهد گرفت.

ماده 39- آيين‌نامه آموزشي دوره كارشناسي‌ارشد در 39 ماده  و 19  تبصره  در جلسه 703 مورخ 7/10/87 شوراي برنامه‌ريزي آموزش عالي به تصويب وزير محترم علوم، تحقیقات و فناوری رسيد و از نیمسال اول تحصيلي 89-88 به مدت سه سال قابل اجرا است  كه پس از مدت مذكور با ارزيابي از  خروجي‌‌هاي دوره و در صورت موافقت تمديد خواهد شد. با ابلاغ اين آيين‌نامه‌، كليه آيين‌نامه‌ها و بخشنامه‌هاي مغاير با آن ملغي اعلام مي‌شود./

 

                                                                                                   

                                                                                                       محمدمهدي زاهدي

                                                                                               وزير علوم، تحقيقات و فناوري

 

دانلود اصل آیین نامه وزارت علوم

 

کتابچه راهنمای تحصیلی کارشناسی ارشد

 

 

 

«اساتید راهنمای پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت»

 

ردیف

اساتید راهنما

(اساتید هیات علمی)

 

گرایش

 

زمینه مطالعاتی

 

ایمیل

 

1

سعیده باباجانی

دانشجوی دکترای مدیریت (رفتار سازمانی)

رفتار، منابع انسانی، بورس، فرهنگ سازمانی

sbabajani57@gmail.com

 

2

سید رضا حقی

دکترای مدیریت استراتژیک (نوآوری)

مدیریت، بهره وری، اقتصاد، کیفیت

srhaghi@gmail.com

 

3

فرهاد سعادت نیا

ارشد مدیریت بازرگانی

بازاریابی بین الملل

 

 

4

شهرزاد لطفعلی ثانی

دانشجوی دکترای توسعه و انرژی

اقتصاد، توسعه و انرژی

shahrzadlotfalisani@ymail.com

 

5

سمیه محبی

دانشجوی دکترای مدیریت مالی

تولید، کارآفرینی، مالی، بازاریابی

somayeh.mohebi@gmail.com

 

6

محمد ناصری

دانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی

بازاریابی بین الملل

m.naseri@engineer.com

 

ردیف

اساتید راهنما (اساتید مدعو)

گرایش

زمینه مطالعاتی

ایمیل

 

1

مرتضی رجوعی

دکتری مدیریت بازرگانی )بازاریابی(

بازاریابی، برند،فروش،رفتار مصرف کننده

mortezarojui@gmail.com

 

2

احمد شعرباف

دانشجوی دکتری مدیریت رفتاری

بازرگانی و بازاریابی بین الملل، CRM ،علوم رفتاری

 

 

3

مرتضی فرجی

دکتری مدیریت استراتژیک

مدیریت استراتژیک

mortezafaraji.umi@gmail.com

 

4

مصطفی فرخی

دانشجوی دکتری مدیریت بازاریابی بین الملل

رفتار مصرف کننده، بازاریابی صنعتی

mostafafarokhy@gmail.com

 

5

منصوره گل میمی

دکتری مدیریت بازرگانی

بازاریابی

 

 

6

محمد مختاری

دکتری مدیریت بازرگانی

بازاریابی

 

 

7

نازیا سادات ناصری

دکتری مدیریت آموزشی

روانشناسی، مدیریت، مشاوره، برنامه ریزی

dr.naseri@mail.com

 

 
 
 
تبصره: همچنین دانشجویان می توانند اساتید راهنما را از اعضاء هیأت علمی رسمی (دارای مدرک دکتری) سایر دانشگاههای کشور انتخاب نمایند.
 
 
 
 

 

 

«اساتید راهنمای پایان نامه کارشناسی ارشد هنر»

 

ردیف

اساتید راهنما

(اساتید هیات علمی)

گرایش

زمینه مطالعاتی

ایمیل

 

1

افخمی بیتا

ارشد گرافیک

ارتباط تصویری

bt.afkhami@gmail.com

 

2

آزاد مهرداد

ارشد نقاشی

مجسمه سازی و نقاشی

 

 

3

حیدرپور امیراقبال

ارشد پژوهش هنر

مطالعات تطبیقی هنر

 

 

4

حیدری مجید

دکتری فلسفه هنر

 

Mj_heidary@yahoo.com

 

5

خضری محمد محسن

ارشد گرافیک

 

 

 

6

فاطمه درج ور

دکتری نقاشی

هنرهای تزئینی

fateme_dorjvar@yahoo.com

 

7

رفاهی اشکان

ارشد پژوهش هنر

مجسمه سازی

ashkanrefaei@gmail.com

 

8

طاهری علیرضا

ارشد نقاشی

نقاشی

alirezataherimoghaddam@gmail.com

 

9

کریمی علیرضا

ارشد پژوهش هنر

هنر اسلامی و هنر تطبیقی

karimi.ar@chmail.ir

 

ردیف

اساتید راهنما (اساتید مدعو)

گرایش

زمینه مطالعاتی

ایمیل

 

1

اسدخانی محراب

ارشد ارتباط تصویری

 

 

 

2

اشراقی مهدی

دکتری فلسفه هنر

ارتباط تصویری - هنر

rozmz@yahoo.com

 

3

اورنگی لادن

ارشد ارتباط تصویری

تصویرسازی

 

 

4

بیتا بابلیان

ارشد انسان شناسی بصری و رسانه ای

هنر مدرن و هنر اجتماعی

 

 

5

بحیرایی فرزاد

ارشد چاپ

 

 

 

6

حفیظی فرزانه

ارشد نقاشی

نقاشی ایرانی

 

7

خرازیان لاله

دکتری پژوهش هنر

تصویرسازی، نقاشی معاصر

lale.kharazian@yahoo.com

 

8

درویشی مهدی

ارشد ارتباط تصویری

تصویرسازی

 

 

9

رحمانی محسن

ارشد ارتباط تصویری

 

 

 

10

رئیسی آزیتا

ارشد ارتباط تصویری

 

 

 

11

شاکری مسعود

ارشد ارتباط تصویری

 

 

 

12

شریفان ناهید

ارشد ارتباط تصویری

 

 

13

شهیدی محمود

دکتری ارتباط شناسی

ارتباطات و تبلیغات

 

14

شیخی علیرضا

دانشجوی دکترای هنر اسلامی

تزئینات وابسته به معماری در ایران

ar.sheikh59@yahoo.com

15

صحراگرد مهدی

دکتری تاریخ هنراسلامی

خوشنویسی و کتاب آرایی

msahragard@gmail.com

16

کفشچیان علی اصغر

دکتری هنرهای تجسمی

هنر جدید و دیوارنگاری) نقاشی معاصر(

kafshchian@yahoo.com

17

معتمد طوسی حسین

دکتری ارتباط شناسی

ارتباطات و تبلیغات

 

 

18

مهدوی احسان

ارشد ارتباط تصویری

 

 

 

19

مهریزی ثانی سمیه

دکتری پژوهش هنر

 

 

 

 
 
 
تبصره: همچنین دانشجویان می توانند اساتید راهنما را از اعضاء هیأت علمی رسمی (دارای مدرک دکتری) سایر دانشگاههای کشور انتخاب نمایند.