Logo

سومین همایش ملی مدیریت دانش و کسب و کارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی

مؤسسه آموزش عالی فردوس

درباره همایش

دربارۀ همایش

مدیریت فرایند به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع انسانی و مادی در راستای برنامه ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل جهت دستیابی به رسالت‌ سازمان‌ها، بر اساس نظام ارزشی حاکم بر جامعه است. در تعیین اهمیت مدیریت همین نکته کفایت می‌کند که در تعریف آن واژه "فرایند" اشاره شده است، چرا که آثار و پیامدهای عملکرد مدیریت محدود به یک مقطع زمانی نبوده و آثار آن بلند مدت خواهد بود. در واقع مدیران، کارآفرینانی هستند که با فرایند خلق ارزش‌های مادی و معنوی از طریق ایجاد انگیزه و تلاش متعهدانه در کارکنان به منظور ایجاد مزایای رقابتی گام‌های اساسی بر می‌دارند. از این رو موضوع‌هایی از جمله: دانش مدیران، کارآفرینی، نوآوری‌ در بازاریابی و مدیریت بازار، و فناوری اطلاعات در دنیای رقابتی کنونی حائز اهمیت است. موسسه آموزش عالی فردوس نیز با توجه به این رویکرد، اقدام به برگزاری همایشی در سطح ملی نموده است، تا گامی کوچک در ترویج مدیریت و توانمند سازی نیروهای انسانی در کشور از طریق ایجاد فرصت تبادل موضوعات نوین علمی و تجربی صاحب نظران و متخصصین، در راستای دستیابی به گام دوم انقلاب بردارد. لذا موسسه آموزش عالی فردوس در جهت اجرایی کردن مأموریت مذکور اقدام به برگزاری سومین همایش ملی مدیریت دانش و کسب و کار الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی با مشارکت محققین علوم مدیریت، اقتصاد و فناوری اطلاعات می‌نماید. همایش در قالب سخنرانی توسط اساتید کلیدی و صاحب نظر در سطح ملی، ارائۀ مقالات علمی، اجرای کارگاه‌های آموزشی تخصصی و برگزاری میزگرد، انجام خواهد شد. مقالات برگزیدۀ همایش نیز در دستور کار انتشار در نشریات علمی قرار دارد. لذا از کلیۀ اساتید فرهیخته، اندیشمندان، پژوهشگران، کارآفرینان و دانشجویان علاقه‌مند به توسعۀ کارآفرینی و بهبود کسب و کار الکترونیکی دعوت می‌نماید تا در این همایش، با مشارکت فعال و موثر خود، زمینۀ اشتراک و انتقال دانش و تجربه‌ها را فراهم آورند.

اهداف همایش به شرح ذیل بیان می‌شود:

- بحث و بررسی آخرین دستاوردهای علمی در خصوص اقتصاد دانش بنیان و مدیریت استراتژیک

- توسعۀ کارآفرینی و بهبود کسب و کار الکترونیکی

- تبادل نظر در خصوص روش‌ها و تکنیک‌های پیشرفتۀ مرتبط با کارآفرینی و کسب و کار الکترونیکی

- استخراج سیاست‌ها، راهبردها و راهکارهای اجرایی کارآمد و مؤثر برای توسعۀ کارآفرینی و بهبود کسب و کار الکترونیکی

- تبادل نظر در خصوص تأثیر اقتصاد بر هنر و زیر مجموعه‌های مرتبط با مقولۀ پیوند اقتصاد و هنر

- نقش مدیریت کارآفرینی در پیشرفت و توسعۀ فرهنگی، هنری و اقتصادی کشور

- بررسی و تحلیل دانش مدیریت در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری

- بحث و بررسی دانش مدیریت در زمینۀ هنرهای چند رسانه‌ای

- راهکارهای اجرایی و مؤثر مدیریت و برنامه ریزی معماری و شهرسازی هوشمند

 


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد

۹۹۲۰۱-۲۸۳۹۵

تاریخ‌های مهم

شروع ارسال مقالات
1399/07/05
 
مراحل داوری
20 آبان ماه مرحله اول
5 دی ماه مرحله دوم
25 بهمن ماه مرحله سوم
5 اسفندماه مرحله چهارم
20 فروردین ماه مرحله پنجم
5 اردیبهشت ماه مرحله ششم
22 اردیبهشت ماه مرحله نهایی
 
آخرین مهلت ارسال مقالات
1400/02/27
 
آخرین مهلت ثبت نام در همایش
1400/02/28
 
زمان برگزاری همایش
1400/02/30، 1400/02/31
 

حامیان رسانه ای

    

     

   

  

  

 

  

حامیان مالی

حامیان علمی

 

     

      

          

   

     

        

   

       

     

    

  

سخنرانان کلیدی

دکتر بهمن مقیمی

استاد ومدیرگروه مدیریت واقتصاد

دانشگاه جورجیا گرجستان

 

دکتر اصغر محمدی فاتح 

استادیار دانشگاه امام علی(ع)

 

 

دکتر سید غلامرضا اسلامی 

مرتبه علمی:استاد

 

دکتر فهیمه زارع زاده 

مرتبه علمی: استادیار

 

 

دکتر علیرضا نبی

مدیر گروه کارخانجات زیتون آرشیا

کارآفرین اجتماعی

 

دکتر حمید کارگر

مشاور اجرایی معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

رییس انجمن علمی فرش ایران

 

 

سعید اسلامبولچی

 مدیر بازرگانی و مشاور بازاریابی در آمریکا

 

 

دکتر گلاره محقق دقیق

مرتبه علمی: استادیار

 

 

دکتر ملیکا قهرمان زاده

مدرس دانشگاه