Logo

سومین همایش ملی مدیریت دانش و کسب و کارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی

مؤسسه آموزش عالی فردوس

محورهای همایش

مدیریت دانش:

تجزیه و تحلیل، ابزارها و فنون، سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت، کاربرد فناوری‌های نوین رایانه‌ای در تجارت الکترونیک، مدیریت سیستم‌های هوشمند و معماری سازمانی، امنیت شبکه، کاربردهای مدیریت دانش در سازمان‌ها و شرکت‌ها، سیستم‌های خبره، مدیریت تغییر مبتنی بر مدیریت دانش، زمینه‌های انسانی، اجتماعی مدیریت دانش، مدیریت دانش و  یادگیری سازمانی، کانون‌های خبرگی در سازمان، مدل‌های کسب و کار بر مبنای مدیریت دانش، مدیریت دانش: راهبردها، کاربردها، چالش‌ها و استراتژی‌های مربوط، عملیاتی نمودن مدیریت دانش، مدیریت دانش و کسب و کارهای الکترونیکی، مدیریت دانش با رویکرد اقتصاد مقاومتی.

 

مدیریت:

مدیریت سازمان‌های دولتی و خصوصی، مدیریت رفتار و منابع انسانی، مدیریت تحول سازمانی (تئوری‌های تصمیم‌گیری، تکنیک‌های خلاقانۀ تصمیم‌گیری)، کارآفرینی فردی، کارآفرینی اجتماعی، کارآفرینی سازمانی، هدایت و رهبری در کارآفرینی، راهکارهای توسعۀ فرهنگ نوآوری در سازمانها، موانع خلاقیت فردی و سازمانی، مدیریت استراتژیک، تکنیک‌های BSC، سیاست‌گذاری، مدیریت بحران، خط مشی گذاری، مدیریت نوین، مدیریت تطبیقی و توسعۀ مدیریت آموزشی، بازاریابی و مدیریت بازاریابی (رفتار مصرف کننده، برند، بازاریابی صنعتی، بازاریابی رابطه مند، بازاریابی در شبکه‌های مجازی، بازاریابی عصبی، مدیریت ارتباط با مشتری، صادرات و واردات، مذاکرات در بازاریابی)، تجارت جهانی، مدیریت زنجیرۀ تأمین، چالش‌های مدیریتی (تنوع فرهنگی در سازمان‌ها، سوء مدیریت‌ها، تعارض‌های فرهنگی، تعارض‌های ارتباطی)، مدیریت سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در بازار بورس اوراق بهادار تهران، ارتقاء معیشت خانواده در اقتصاد مقاومتی (فارکس)، شاخص‌های معاملاتی بازار سرمایه، اوراق بهادار اسلامی، بانکداری اسلامی، اخلاقی حرفه‌ای در مدیریت مالی، بازار پول و سرمایه.

 

اقتصاد:

خصوصی سازی اقتصاد، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی، اقتصاد مقاومتی در مقابله با اقتصاد سیاه، اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی و رونق تولید اقتصاد مقاومتی و تحقق اقتصاد دانش بنیان، اقتصاد مقاومتی و تقویت صادرات، نقش مردم در اقتصاد مقاومتی و اقتصاد مقاومتی و آمایش سرزمین.

 

حسابداری:

نقش حسابداری در تحول اقتصادی، تحقق اهداف اصل 44 قانون اساسی، توسعۀ بازار سرمایه، تحقق مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی در بحران‌های مالی، توسعۀ پایدار، حسابداری مدیریت و چالش‌های اجرای آن، کاربرد فناوری‌های نوین در حسابداری، حسابداری مدیریت و سیستم‌های کنترلی، سیستم اطلاعات حسابداری، نوآوری‌های مالی در حوزۀ حسابداری و مدیریت، حسابداری مدیریت و ارزیابی عملکرد سازمان، حسابداری و نظام راهبردی شرکت‌ها، اخلاق در حسابداری و حسابرسی، حسابداری و تجارت الکترونیک، کاربرد فناوری‌های نوین در آموزش حسابداری، سلامت مالی و مالیاتی با رویکرد شفاف‌سازی.

 

هوشمند سازی سازمان‌ها:

اقتصاد دیجیتال، شاخص‌های بین المللی توسعۀ دولت الکترونیکی، شاخص‌های بین المللی توسعۀ فناوری اطلاعات، محیط هوشمند، پویایی هوشمند، اقتصاد هوشمند، زندگی هوشمند، حکمرانی هوشمند، زیرساخت هوشمند و مردم هوشمند.

 

پیوند اقتصاد و هنر:

اقتصاد هنر، هنر و کارآفرینی، هنر و خود اشتغالی، هنر و ثروت افزایی، هنر و کسب و کارهای نو، برندینگ آثار هنری، تبلیغات و بازاریابی آثار هنری، تأثیر اقتصاد بر سلایق هنری و الگوی مصرف محصولات هنری، نقش و جایگاه صنعت فرش دستباف در اقتصاد ملی، صنعت فرش دستباف ایران با تأکید بر اقتصاد مقاومتی، نقش صنایع دستی در امور اقتصادی و اجتماعی، هنر صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی، نقش صنایع دستی در ارتقاء اقتصاد جوامع محلی، اقتصاد موسیقی، موسیقی عامه و اقتصاد بازار.

 

مدیریت کارآفرینی:

نقش دانش کارآفرینی در پیشرفت و توسعۀ کشور، کار آفرینی در بستر فناوری اطلاعات، نقش صنایع دستی در کارآفرینی و توسعۀ اقتصادی.

 

مدیریت فرهنگی و هنری:

مدیریت در کسب و کارهای هنری، مدیریت مجموعه‌های هنر محور، مدیریت هنرمندانۀ بازار، بررسی و تحلیل نقش موزه‌ها در توسعۀ گردشگری فرهنگی، نقش موزه‌ها در رشد و تعالی فرهنگی جامعه، موزه و اقتصاد هنر، تأثیر محیط هنری بر خلاقیت افراد، چگونگی ایجاد و گسترش خلاقیت در هنر، هنر و خلاقیت، نقش تخیل در خلاقیت هنری، تأثیر شیوۀ آموزش تلفیقی هنر بر خلاقیت افراد، نقش هنر بر توسعه و رونق گردشگری، موسیقی و توسعۀ فرهنگ، تأثیر آموزش موسیقی بر خلاقیت کودکان، تأثیر فرهنگ بر هنر و ادبیات، یادگیری خلاق بر مبنای هرمنوتیک مدرن، نقش تئاتر بر بعد فرهنگی و اجتماعی جامعه، مدیریت فرایند طراحی صحنه در تئاتر، نقش سینما در توسعۀ فرهنگی و اجتماعی، تأثیر رسانه‌های جهانی بر هویت فرهنگی جوانان، نقش رسانه‌ها در هدایت فرهنگ عمومی.

 

مدیریت هنرهای چندرسانه‌ای:

مدیریت تشکیلات چندرسانه‌ای، نقش هنرهای دیجیتال در بهبود کسب و کارهای الکترونیکی، هنر اینترنتی، هنر بازی سازی و انیمیشن، مدیریت تبلیغات در فضای مجازی.

 

مدیریت و برنامه ریزی معماری و شهرسازی هوشمند:

مدیریت شهر هوشمند، ساختمان هوشمند، تکنولوژی‌های نوین و ساختمان‌های هوشمند، اقتصاد شهر هوشمند، مدیریت دانش در زندگی شهری، مدیریت دانش در معماری و فرایند طراحی، مدیریت دانش در طراحی شهری، مدیریت ابنیه سنتی، مدیریت بافت فرسوده، برنامه دهی معماری و فرایند طراحی معماری، برنامه ریزی و مدیریت طراحی شهری، مدیریت ساختمان‌های هوشمند، معماری و مدیریت شهری، معماری و آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی و مدیریت شهری، مدیریت شهری، اقتصاد و توسعۀ معماری، مدیریت و باز تعریف روش‌های طراحی معماری بر اساس کیفیت زندگی.

 


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد

۹۹۲۰۱-۲۸۳۹۵

تاریخ‌های مهم

شروع ارسال مقالات
1399/07/05
 
مراحل داوری
20 آبان ماه مرحله اول
5 دی ماه مرحله دوم
25 بهمن ماه مرحله سوم
5 اسفندماه مرحله چهارم
20 فروردین ماه مرحله پنجم
5 اردیبهشت ماه مرحله ششم
22 اردیبهشت ماه مرحله نهایی
 
آخرین مهلت ارسال مقالات
1400/02/27
 
آخرین مهلت ثبت نام در همایش
1400/02/28
 
زمان برگزاری همایش
1400/02/30، 1400/02/31
 

حامیان رسانه ای

    

     

   

  

  

 

  

حامیان مالی

حامیان علمی

 

     

      

          

   

     

        

   

       

     

    

  

سخنرانان کلیدی

دکتر بهمن مقیمی

استاد ومدیرگروه مدیریت واقتصاد

دانشگاه جورجیا گرجستان

 

دکتر اصغر محمدی فاتح 

استادیار دانشگاه امام علی(ع)

 

 

دکتر سید غلامرضا اسلامی 

مرتبه علمی:استاد

 

دکتر فهیمه زارع زاده 

مرتبه علمی: استادیار

 

 

دکتر علیرضا نبی

مدیر گروه کارخانجات زیتون آرشیا

کارآفرین اجتماعی

 

دکتر حمید کارگر

مشاور اجرایی معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

رییس انجمن علمی فرش ایران

 

 

سعید اسلامبولچی

 مدیر بازرگانی و مشاور بازاریابی در آمریکا

 

 

دکتر گلاره محقق دقیق

مرتبه علمی: استادیار

 

 

دکتر ملیکا قهرمان زاده

مدرس دانشگاه