Logo

چهارمین همایش ملی مدیریت دانش و کسب‌وکارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی

مجموع مقالات همایش (proceedings)

ردیف کد مقاله/اثر عنوان مقاله نام نویسندگان محور نوع پذیرش
1 A-2085-3066 تبیین رابطه عوامل انسانی و فرهنگی با اثربخشی مدیریت‌دانش در شرکت‌ها‌ی منتخب ایرانی  امیرذاکری، اشکان گلدوز، مهدیه موحد راد مدیریت دانش دانلود کامل مقاله
2 A-2085-3067 نقش سبک‌های رهبری و تاثیر اعتماد در روابط رهبر پیرو در سازمان ها  عطیه خیری، مجتبی فرخی استاد مدیریت دانلود کامل مقاله
3 A-2085-3269 تاثیر مدیریت دانش بر کار آفرینی در کسب و کارهای الکترونیکی علیرضا صدیقی مدیریت دانش دانلود کامل مقاله
4 A-2085-3332 تاثیر محیط و بازاریابی دیجیتال بر ساختار ذهنی مصرف کننده حسن ترابی، محمدمهدی صباغی، هانیه صهیبی، شقایق ملک پور هوشمندسازی سازمان ها دانلود کامل مقاله
5 A-2085-3412 زمانبندی وظایف در توازن منابع برای مکان یابی ماشین مجازی در مراکز داده ابر با استفاده از الگوریتم ژنتیک بهبود یافته  محسن آزاده، احمد براتیان، حمید طباطبایی مدیریت دانش دانلود کامل مقاله
6 A-2085-3413  معماری روشهای اندازه گیری رضایت مشتری در محیط مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی مهرزاد سرفرازی، علی سوری، حامد مدرسی مدیریت دانلود کامل مقاله
7 A-2085-3414  عملکرد زیست‌محیطی سازمان و مدیریت زیرساخت سبز و نقش ان بر بهبود خلاقیت سبز کارکنان مهرزاد سرفرازی، علی کامیاب، حمید باغبانی مدیریت دانلود کامل مقاله
8 A-2085-3415  سنجش رابطه بین همدلی سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با اشتیاق شغلی کارکنان مهرزاد سرفرازی، محمد فیلوندی، حسین زیارتی مدیریت دانلود کامل مقاله
9 A-2085-3416 سنجش نقش خشنودی شغلی بر افزایش دلبستگی شغلی و عزت نفس کارکنان  مهرزاد سرفرازی، حسین زیارتی، محمد فیلوندی مدیریت دانلود کامل مقاله
10 A-2085-3417 بررسی مفاهیم و بکار گیری فرایند خلاقیت در مهندسی ارزش محمد توکلی، نعیم وقار مدیریت دانلود کامل مقاله
11 A-2085-3418 اموزش و بهسازی منابع انسانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان در بانک ملی  محمد توکلی، احمد صادقی، مجید حسینی مدیریت دانلود کامل مقاله
12 A-2085-3419 بررسی گام‌های موثر در مسیر کارافرینی سازمانی  محمد توکلی، مسلم رزم آور، سجاد پرند، ابوالفضل ارادری مدیریت دانلود کامل مقاله
13 A-2085-3420 بررسی نقش رهبری تحول آفرین بر ارتقا هویت سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان مطالعه موردی:پالایشگاه گاز فجر جم استان بوشهر  مهرزاد سرفرازی، حمیدرضا عباسی مدیریت دانلود کامل مقاله
14 A-2085-3422 ارایه مدل نقش میانجی هوشمندی کسب و کار در رابطه بین نوآوری فرایند و عملکرد سازمانی  مریم زراعتکار، علیرضا مقدسی مدیریت دانلود کامل مقاله
15 A-2085-3423 ارتباط دهان‌به‌دهان‌الکترونیکی در برابر ارتباط دهان‌به‌دهان‌شفاهی و تاثیر آن بر رفتار مصرف‌کننده  عطیه خیری، مجتبی فرخی استاد، مصطفی فرخی استاد مدیریت دانلود کامل مقاله
16 A-2085-3427 مقاله مروری: بررسی سیستم‌های آموزشی هوشمند و یادگیری انطباقی مبتنی بر پایگاه دانش بهاره جهان یار، سید محمدجلالیان عباس نژاد، حمید طباطبایی مدیریت دانش دانلود کامل مقاله
17 A-2085-3428 طراحی پایگاه دانش با قابلیت به روز رسانی خودکار  محسن زیبایی، حمید طباطبایی هوشمندسازی سازمان ها دانلود کامل مقاله
18 A-2085-3429 بررسی سیستم‌های مدیریت هویت مبتنی بر پایگاه دانش و بلاک چین مهسا شکاری، تکتم پازش، حمید طباطبایی مدیریت دانش دانلود کامل مقاله
19 A-2085-3432 شناسایی و تشخیص وبسایت‌های مخرب با استفاده از پایگاه دانش و یادگیری ماشین و عمیق حمید طباطبایی، روزبه توکلی مدیریت دانش دانلود کامل مقاله
20 A-2085-3434 مروری بر سیستم‌های خبره در کاربردهای مختلف و حوزه آموزش  سیدمهدی لشگری مدیریت دانش دانلود کامل مقاله
21 A-2085-3446 رویکرد مدیریت دانش در شرکت‌های تولیدی بر اساس مدل کسب و کار استروالدر  مجید موسوی، ارمغان بیکیان مقدم مدیریت دانش دانلود کامل مقاله
22 A-2085-3447 بررسی تاثیر همه گیری بیماری کوئید-19 بر میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی در بین افراد 20 تا 40 سال شهرستان بجنورد   فروهر پدیداران مقدم ،محمدرضا لطفعلی پور ،حسینعلی بهرام زاده مدیریت دانلود کامل مقاله
23 A-2085-3448 بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و رفاه ذهنی با قابلیت سازمانی کارکنان سازمان تامین اجتماعی شهرستان بجنورد  فاطمه عبداله زاده مدیریت دانلود کامل مقاله
24 A-2085-3451 راهکارهای توسعه نوآوری در سازمانها   امیرمحمد حیدری،حامد علیپور، محمدامین بدخشان مدیریت دانلود کامل مقاله
25 A-2085-3458 بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر تدوین استراتژی صادارت محصولات و نقش میانجی فرهنگ سازمانی   راضیه اسلامی، حسینعلی بهرام زاده، زهرا بهرام زاده مدیریت دانلود کامل مقاله
26 A-2085-3459 بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی در اجرای عدالت سازمانی با نقش میانجیگری عملکرد سازمانی  جواد دیهیم،رامین کیانی، سمیرا رضائی مدیریت دانلود کامل مقاله
27 A-2085-3462 تاثیر نگرش بر قصد خرید با میانجی گری انگیزه مشتریان (مورد مطالعه: رستوران¬های شهر مشهد)  سعیده باباجانی محمدی مدیریت دانلود کامل مقاله
28 A-2085-3463 بررسی تأثیر عوامل محیطی بازاریابی بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط  مهتاب قنبرزاده، مصطفی فرخی استاد،
سعیده باباجانی محمدی
مدیریت دانلود کامل مقاله
29 A-2085-3466 بررسی تاثیر شخصیت برند بر نگرش مشتریان و جذابیت برند سعیده باباجانی محمدی مدیریت دانلود کامل مقاله
30 A-2085-3468 استفاده از اینترنت اشیا برای ایجاد رضایتمندی و حس وفاداری در مشتریان بانک (مطالعه موردی –بانک سپه)  مجید پور بی غرض، امیرهوشنگ تاجعفر مدیریت دانلود کامل مقاله
31 A-2085-3469 بررسی نقش صادرات بر روی ساختار سرمایه شرکت‌های منتخب بورسی   مریم محمودی، صدیقه کامران راد، سیدحسام وقفی حسابداری دانلود کامل مقاله
32 A-2085-3471 بررسی مدیریت استعدادیابی و جانشین پروری با عملکرد سازمانی در سازمان تامین اجتماعی(مورد مطالعه اداره کل تامین اجتماعی استان خراسان شمالی)  محمدرضا ایلخانی، حسینعلی بهرام زاده مدیریت دانلود کامل مقاله
33 A-2085-3475 بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر تعالی سازمان با میانجیگری توانمندسازی کارکنان در سازمان‌های خدماتی  سعیده باباجانی محمدی مدیریت دانلود کامل مقاله
34 A-2085-3476 تاثیر ترکیب کالاهای صادراتی در سرمایه انسانی  سید صالح اکبر موسوی ، علیرضا کازرونی اقتصاد دانلود کامل مقاله
35 A-2085-3482 بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر روی نیات رفتاری مشتریان با توجه به نقش میانجی تصویر برند  محمدحسن حدادی، جبرئیل مرزی علمداری مدیریت دانلود کامل مقاله
36 A-2085-3484 بررسی تاثیر درک عدالت خدمات بر رضایت ارباب رجوع در سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی ارس  محمدحسن حدادی، جبرئیل مرزی علمداری مدیریت دانلود کامل مقاله
37 A-2085-3488 ملاحظات فنی و قانونی بکارگیری سامانه کتابخانه دیجیتالی در کتابخانه‌های عمومی ایران  حمیدرضا خدمتگزار، لیلا نامداریان، سارا منصفی مدیریت دانش دانلود کامل مقاله
38 A-2085-3489 بررسی رابطه بین معنویت محیط کاری و رضایت شغلی کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی پاییز1400 راضیه اسلامی، سعید بهرام زاده، فرزانه بهرام زاده مدیریت دانلود کامل مقاله
39 A-2085-3492 بررسی واکنش شرکتهای دولتی بورس اوراق بهادار بر عدم حصول سود و زیان پیش بینی شده بر اساس داده‎های کیفی  پیمان حبیبی حسابداری دانلود کامل مقاله
40 A-2085-3495  بررسی رابطه بین واکنش مصرف کننده به همخوانی بویایی و تصویر برند در فروشگاه‌های زنجیره ای هایپرمی
مورد مطالعه : فروشگاه‌های هایپرمی هاشمیه مشهد
مهساجعفری،مصطفی فرخی استاد، سعیده باباجانی محمدی مدیریت دانلود کامل مقاله
41 A-2085-3499  بررسی نقش میانجی عشق به برند در رابطه بین تجربه برند و وفاداری مشتری (مورد مطالعه : برند تلفن همراه شیائومی؛ شهرستان بجنورد) امین رضایی، زهرا بهرام زاده، سعیده سیدی مدیریت دانلود کامل مقاله
42 A-2085-3502  مدیریت دانش هوشمند براساس متن کاوی و محتوای تولید شده توسط کاربران در شبکه‌های اجتماعی طناز شبان، محمدعلی آژ، محمد ربیعی مدیریت دانش دانلود کامل مقاله
43 A-2085-3509 مروری بر روش‌های کشف تقلب بانکی با استفاده از هوش مصنوعی  سیدمجید اکبرالسادات، بابک اسماعیل پور هوشمندسازی سازمان ها دانلود کامل مقاله
44 A-2085-3510 تاثیر کیفیت ارتباط با مشتریان بر وفاداری آنها به برند نوید نیکخوی مدیریت دانلود کامل مقاله
45 A-2085-3511 حکمرانی داده و نقش آن در توسعه برنامه ریزی شهری حسین مرادی مقدم مدیریت دانش دانلود کامل مقاله
46 A-2085-3512 بررسی مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار بر طراحی لوگو در کسب و کارهای مدرن از منظر نروساینس  شقایق صابر، مینو افشانی مدیریت دانلود کامل مقاله
47 A-2085-3513  بررسی مولفه‌های بازاریابی بر ترغیب به انتخاب با میانجی گری تصویر برند در حوزه خدمات درمانی سعیده باباجانی محمدی مدیریت دانلود کامل مقاله
48 A-2085-3517  تبیین نقش هوش تجاری در کسب و کارهای الکترونیکی  فرهاد سعادت نیا مدیریت دانلود کامل مقاله
49 A-2085-3518  تحلیلی بر نقش مدیریت دانش در توسعه کسب و کارهای الکترونیکی  فرهاد سعادت نیا مدیریت دانلود کامل مقاله
50 A-2085-3519 مدیریت دانش و کاربردهای آن  نرگس میراحمدی، حامد علیپور، نرجس رزاق پور، کیمیا قادری پناه مدیریت دانش دانلود کامل مقاله
51 A-2085-3520 الگوریتم‌های زمان بندی وظایف در محیط ابری  بهروز رحیم زاده، حمید طباطبایی هوشمندسازی سازمان ها دانلود کامل مقاله
52 A-2085-3521  نقش تعاون در پیشرفت اقتصادی از منظر قرآن کریم  مریم طالب العلم، سعید علی پور  اقتصاد دانلود کامل مقاله
53 A-2085-3528 اعتبار ادراک شده، صلاحیت و اصالت ادراک شده: متغیرهای اثرگذار بر قصد خرید مشتری از رستوران ها  صدیقه احمدی، مصطفی فرخی استاد، سعیده باباجانی محمدی مدیریت دانلود کامل مقاله
54 A-2085-3529 ارزیابی مهم‌ترین عوامل موثر در رفتار خرید مصرف کنندگان و معرفی یک ابزار کاربردی در خصوص ردیابی تصمیمات مشتری زهرا طیرانی نجاران، مینو افشانی مدیریت دانلود کامل مقاله
55 A-2085-3537 رتبه بندی عوامل مؤثر ترجیح مشتریان بر خرید سرویس‌های اینترنتی شرکت مخابرات شهر همدان محمود رحیمی تشریق، جواد نیک نفس مدیریت دانلود کامل مقاله
56 A-2085-3541 بررسی مدیریت تعارض بر فرسودگی شغلی با میانجی گری فرهنگ سازمانی امیر علی عباس‌پور، وفا ارجمندی‌نژاد مدیریت دانلود کامل مقاله
57 A-2085-3548 مروری بر اثرگذاری فناوری بلاک‌چین بر فناوری‌های نوین (متاورس) امیر رحمانی مدیریت دانلود کامل مقاله
58 A-2085-3549 بررسی تأثیر ارزهای دیجیتال بر صادرات غیرنفتی با نقش تعدیلگری تحریم‌های بین‌المللی (مورد مطالعه: صنعت نساجی) امیر رحمانی، سعیده باباجانی محمدی مدیریت دانلود کامل مقاله
59 A-2085-3550 بررسی توسعه کارآفرینی سازمانی عزیزاله پهلوانی راد، سودابه دستجردی، عزیزاله رودینی  مدیریت دانلود کامل مقاله
60 A-2085-3551 ارزیابی درونی فعالیت‌های آموزشی گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان مریم علی زاده فلاح، حسین مطهری نژاد  مدیریت دانلود کامل مقاله
61 A-2085-3552 بررسی عوامل موثر بر اجرای شاخصه‌های مدیریت دارایی فیزیکی  مینو افشانی، سید مهدی بلوریان مدیریت دانلود کامل مقاله
62 A-2085-3561 بررسی تاثیر هیجان برند بر قصد خرید با در نظرگرفتن نقش میانجی ارزش ویژه برند حامد قلعه کانی مدیریت دانلود کامل مقاله
63 A-2085-3563 بررسی تاثیر تجربه مشتری از محیط آنلاین بر قصد رفتاری مشتریان با توجه به نقش میانجی‌گری جذابیت درک شده و رضایت مشتریان
(مورد مطالعه: اپلیکیشن سایت دیجی کالا)
فاطمه یزدی قلعه نو، سعیده باباجانی محمدى، احمد شعرباف مدیریت دانلود کامل مقاله
64 A-2085-3564 بررسی مدیریت دانش بر نوآوری و فرآیند کسب و کار امین دارم مدیریت دانلود کامل مقاله
65 A-2085-3568 بررسی تاثیر قابلیت‌های خارجی و داخلی بر عملکرد با نقش میانجی سرمایه فکری مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان اصفهان علی رفیعی مدیریت دانلود کامل مقاله
66 A-2085-3570 تحلیل ایرادهای ارزیابی با کمک CPN برای سیستم‌های خرید آنلاین رقیه حاجیان آرانی، محمدعلی سعادت‌جو   هوشمندسازی سازمان ها دانلود کامل مقاله
67 A-2085-3571 مقایسه نرم افزارهای شبیه ساز گسسته رقیه حاجیان آرانی، فاطمه سعادت‌جو   هوشمندسازی سازمان ها دانلود کامل مقاله
68 A-2085-3577 هوش مصنوعی پیشران کسب وکارهای دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی : کسب وکارهای مبتنی برکاربرد‌های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق در بازاریابی دیجیتال و پیش بینی رفتار مصرف کننده ابراهیم اصغرپور ، محمد امین کشمیری حق ، نسا پورولی علیار  مدیریت دانلود کامل مقاله
69 A-2085-3582 مروری بر ‌‌نظریه تشدید انطباقی  (ART) هدی جلال کمالی مدیریت دانش دانلود کامل مقاله
70 A-2085-3589 اشتراک و کیفیت اطلاعات در زنجیره تامین و ارتباط اشتراک اطلاعات با عملیات تولیدی فهیمه تنهایی، سید داود احمدی مطلق هوشمندسازی سازمان ها دانلود کامل مقاله
71 A-2085-3594 تاثیر مولفه‌های تجارت الکترونیک ( قابلیت وب سایت و امنیت ادراک شده) بر اعتماد و رضایت و وفاداری مشتریان محمد علی فارسیان،سعیده باباجانی محمدی مدیریت دانش دانلود کامل مقاله
72 A-2085-3599 تئوری هوش اجتماعی مهسا اربابیان مدیریت دانلود کامل مقاله
73 A-2085-3601 جهانی سازی و راهبردهای آن با تاکید بر آموزش مرجانه  ابراهیم زاده عبس آباد مدیریت دانلود کامل مقاله
74 A-2085-3608 بررسی تأثیر بازاریابی سبز بر سرمایه اجتماعی محسن مرتضائیان،  ، سعیده باباجانی محمدی مدیریت دانلود کامل مقاله
75 A-2085-3612 ارزیابی مهم‌ترین موانع صادراتی بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط به همراه مدل‌های بین المللی شدن آنها از نگاه مطالعات جهانی شقایق صابر، علی نخچیان مدیریت دانلود کامل مقاله
76 A-2085-3613 بررسی رابطه بین سبک¬های مدیریت تعارض با خلاقیت کارکنان شهرستان سبزوار الهام رحیمی، حمیدرضا رحیمی مدیریت دانلود کامل مقاله
77 A-2085-3620 بررسی نگرش کارکنان نسبت به سازمان به عنوان نهاد حریص و تاثیر آن بر هویت سازمان زهرا رجائی، علی عسگری، علی اکبر همایون مدیریت دانلود کامل مقاله

 


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد

مجوز ISC

 ISC: 

01211-82068

تاریخ‌های مهم

شروع ارسال مقالات
1400/07/20
 
مراحل داوری
20 آبان ماه مرحله اول
5 دی ماه مرحله دوم
25 بهمن ماه مرحله سوم
5 اسفندماه مرحله چهارم
20 فروردین ماه مرحله پنجم
5 اردیبهشت ماه مرحله ششم
22 اردیبهشت ماه مرحله نهایی
 
آخرین مهلت ارسال مقالات
1401/02/25
 
آخرین مهلت ثبت نام در همایش
1401/02/28
 
زمان برگزاری همایش
1401/02/29، 1401/02/30

سخنرانان کلیدی

آقای دکتر مجتبی کفاشان کاخکی رئیس انجمن علمی مدیریت دانش شعبه خراسان رضوی

 

آقای دکتر پیمان اخوان رییس انجمن علمی مدیریت دانش ایران

 

 

آقای مهندس شروین شجاع نیا

 نائب رئیس انجمن علمی مدیریت دانش

 

آقای دکتر علی اعتمادالاسلامی بختیاری

استاد دانشگاه تهران

 

آقای مهندس شاهین شجاع نیا

مدیرعامل کانون مشاوره و مدیریت برند

 

آقای دکتر شروین فرزین

عضو هیات علمی مؤسسه آموزش عالی فردوس

راهنمای ثبت نام دانشجویان فردوس بدون ارائه مقاله

برای دانلود راهنما اینجا  کلیک کنید.

حامیان رسانه ای

   

  

         

 

 

حامیان علمی

     

  

 

 

حامیان مالی