Logo

مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد

Ferdows institute of higher education

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی فردوس، در بازدید ریاست موسسه آموزش عالی فردوس از نیتک صورت گرفت ؛
تفاهم و توافق برای انجام تعاملات گسترده آموزشی و کار آفرینی 
یکشنبه ششم آذر ماه دکتر جلیلی از  بخشهای مختلف خانه خلاق و نوآوری دیجیتال نیتک بازدید کردند .
دکتر جلیلی ریاست موسسه آموزش عالی فردوس از خانه خلاق و نوآوری دیجیتال نیتک به عنوان مرکزی فاخر که در پویایی جوانان خلاق شهر مشهد و حتی کشور می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد یاد کرد و همکاری و تعامل نیتک و فردوس را فرخنده ، لازم و ضروری دانست 
 
دکتر بحرینی مدیر عامل نیتک به معرفی این مجموعه  و اهداف نشکیل آن پرداخت و گفت : ضرورت دنیای امروز این است که در حوزه تولید محتوا به صورت جدی و با برنامه ریزی و هدفمند فعالیت کنیم وی در ادامه از موسسه آموزش عالی فردوس به عنوان قطب آموزش هنر و رسانه در موسسات آموزش عالی شرق کشور یاد کرد و افزود : تعامل نیتک و فردوس را برای ارتقا سطح فناوری‌های نوین و تولید محتوای با کیفیت ضروری دانست و این اتفاق را بسیار مبارک توصیف کرد .
در این نشست مقرر شد تفاهم نامه برای ابعاد متنوع همکاری اعم آموزش ، تولید و اشتغال دانشجویان فردوس ، تنظیم گردد و در اسرع وقت به امضا طرفین برسد.
در این بازدید که بیش از سه  ساعت طول کشید  آقایان دکتر مهدی زاده مدیر گروه کامپیوتر، دکتر حیدپور مدیر گروه چند رسانه ای ، زارع مدیر آموزش و فرهادی نیا مشاور ریاست موسسه نیز حضور داشتند .
خانه خلاق و نوآوری دیجتیال نیتک در فضایی به مساحت حدود ۵۰۰۰ متر مربع دارای استودیو‌های متعدد صدا ، تصویر ، دوبله ، کروماکی ، پادکست می‌باشد .
 
 
 


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد