Logo

مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد

Ferdows institute of higher education
جلسه قدردانی و تشکر از عملکرد انجمن علمی نقاشی

جلسه قدردانی و تشکر از عملکرد انجمن علمی نقاشی

جلسه قدردانی و تشکر از عملکرد انجمن علمی نقاشی  با حضور دکترجلیلی ریاست محترم موسسۀ آموزش عالی فردوس، دکتر مجتبوی معاونت آموزشی، دکتر سرگلزهی معاونت فرهنگی، دکتر رستگار مدیر گروه نقاشی، لیلا غنی­زاده و بهاره انتظاری استادان مشاور انجمن علمی نقاشی، استاد ابوترابی، استاد خیرآبادی، استاد موسوی و اعضای انجمن علمی نقاشی در محل اتاق جلسات موسسه برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر مجتبوی ضمن قدردانی از عملکرد انجمن علمی نقاشی در سال تحصیلی گذشته، فعالیت­های انجام شده را باعث مباهات و خوشحالی دانستند. ایشان ضمن بیان موفقیت­های موسسه در کسب رتبه­های علمی، پژوهشی و فرهنگی احراز رتبه­های فوق را نتیجۀ فعالیت­ها و همدلی استادان و دانشجویان دانسته  و ابراز امیدواری کردند در اینده شاهد تداوم برنامه­ها و کارگاه­های مشابه باشیم.

دکتر جلیلی نیز از حرکت­های شکل گرفته در گروه نقاشی و بالاخص انجمن علمی نقاشی تشکر کردند و ارتقا کیفی دانشگاه را منوط به فعالیت­های دانشجویی دانستند ایشان ضمن تاکید بر اهمیت نقش دانشجو در شکل­گیری جایگاه دانشگاه خواستار ادامۀ روند همکاری دانشجویان و تشکل­های دانشجویی با موسسه و نشر عملکردهای دانشجویی در قالب یک نشریه شدند.

دکتر سرگلزهی معاونت فرهنگی نیز باابراز خرسندی از فعالیتهای انجمن علمی نقاشی در جهت پیشبرد اهداف آموزشی و فرهنگی موسسه، عنوان کردند زمینه برای انجام برخی مطالبات  دانشجویان گروه نقاشی میسر شده است. در ادامه خانم روشندل دبیر انجمن علمی نقاشی گزارشی از فعالیت­های انجام شده در طی دو ترم اخیر ارائه کردند که از آن جمله می­توان به:

  • برگزاری ورکشاپ نقاشی در سه شهر و منطقه؛ گناباد، خواف و توس و بازدید از مناطق تاریخی این مناطق اشاره کرد همچنین به نمایش در آمدن آثار خلق شده در موزه بزرگ خراسان همزمان با سومین همایش نقش خراسان در شکوفایی هنر و معماری ایرانی- اسلامی.
  • برپایی کلوپ طراحی بعد از دو سال وقفه.
  • برگزاری سه جلسه تخصصی با محوریت نقاشی با عنوان­های:

* نشست تخصصی نقاشی انتزاعی و آبستره با همراهی استادان: مهدی محدث، رضا بهرامی، بابک توانایی و ایمان صادقی.

 

 

 


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد