Logo

مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد

Ferdows institute of higher education

 
💐 دانشجوی عزیز
 
 🌿 پذیرش شما را در دوره کارشناسی ناپیوسته  مؤسسه آموزش عالی فردوس تبریک عرض نموده  افتخار داریم میزبان شما در دوران تحصیل باشیم و از اینکه این موسسه را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب کرده اید متشکریم. مجموعه عوامل آموزشی، فرهنگی، پژوهشی ودانشجویی تمام سعی وتلاش خود را جهت ارتقای کیفیت آموزشی و رضایت مندی و رشد وتعالی شما مبذول خواهند داشت.
 
🔸 دانشجویانی ‌ که‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌‌شدگان‌ نهایی‌ این آزمون اعلام‌ شده‌ است‌، مدارک لازم برای ثبت‌نام را آماده و در یکی از روزهای چهارشنبه مورخ 29 دی تا 2 بهمن1400 با  اسکن مدارک ذیل درحجم تعیین شده به آدرس ذیل
 
 
 تکمیل نمایید و از شنبه تاریخ 2 تا5 بهمن ماه 1400بادر دست ‌‌داشتن ‌‌مدارک‌‌ ذیل وپرینت فرم‌های ثبت نام وتحویل مدارک به آموزش موسسه مراجعه‌ فرمایید.
 
الف) مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام: 
1️⃣ اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن
2️⃣ اصل کارت ملی و دو برگ تصویر پشت و روی آن
3️⃣ شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری
4️⃣ مدرک‌ ‌وضعیت ‌نظام ‌وظیفه(برای برادران)
5️⃣ اصل یا گواهی مدرک کاردانی (فوق دیپلم)( حداکثر تا تاریخ 1400/11/30)
 
✔️تبصره 1️⃣ برای‌ آن‌دسته‌ از پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ ارائه‌ اصل یا گواهی مدرک‌ کاردانی امکان‌پذیر نباشد، لازم است اصل گواهی تأیید شده ‌توسط ‌دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کاردانی با محتوای فرم شماره 7 پیوست دستورالعمل ثبت‌نامی ارسال شده به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی محل قبولی را ارائه نمایند که درآن قید شده باشد « اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات وفناوری یا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویا شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌باشد». در صورتی که فرد پذیرفته‌شده در آزمون، تا تاریخ مقرر فارغ‌التحصیل نشده باشد، قبولی وی «کان لم یکن» تلقی خواهد شد.
 
✔️تبصره 2️⃣  پذیرفته‌شدگان مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی، دوره‎های نوبت دوم (شبانه) و تمامی دانشگاه‎ها و مؤسسات آموزش عالی و همچنین پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی در آزمون پذیرش دانشجو از دوره کاردانی به دوره کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ ، در صورت نداشتن مشکل نظام وظیفه (برای برادران) مجاز به ثبت‌نام و شرکت در این آزمون بوده‌اند. این دسته از پذیرفته شدگان می‌بایست قبل از ثبت نام در رشته قبولی جدید نسبت به انصراف قطعی از رشته قبولی قبلی اقدام نموده و گواهی تسویه حساب خود را به موسسه قبولی جدید ارائه دهند.
 
معاونت آموزشی موسسه آموزش عالی فردوس
 
 


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد