Logo

مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد

Ferdows institute of higher education
نشست گردانندگان مجله علمی فردوس هنر

نشست گردانندگان مجله علمی فردوس هنر

نشست گردانندگان مجله علمی فردوس هنر
 
 نشست مشترک مدیران "موسسه آموزش عالی فردوس" و گروه دبیران و گروه اجرایی "نشریه فردوس هنر" برگزار شد.
صبح پنج‌شنبه ششم آبان‌ماه ۱۴۰۰ نشستی با هدف بررسی و مرور راه طی‌شده در انتشار ۴ شماره از نشریه فردوس هنر و تبیین خط‌مشی آینده این نشریه به‌صورت حضوری و مجازی تشکیل شد.
 
🔸در آغاز این نشست دکتر جلیلی؛ رئیس موسسه و صاحب امتیاز "فردوس هنر" با تقدیر از همکاری همه دانشگاهیان و کسانی که در انتشار ۴ شماره این نشریه همراهی داشته‌اند، از کاستی‌های پژوهش و آموزش هنر در شرق کشور گفت و انتشار "فردوس هنر" را اقدامی در کنار راه‌اندازی رشته‌های دانشگاهی هنر برای جبران این نقیصه برشمرد.
 
🔸 در ادامه دکتر حمید کارگر مدیر مسئول نشریه نیز با مروری بر همه اقدامات انجام شده از اخذ امتیاز از وزارت ارشاد تا چینش گروه دبیران، تطابق با آیین‌نامه و مقررات نشریات علمی وزارت عتف، جلب همکاری داوران، اطلاع‌رسانی و فراخوان برای دریافت مقالات، راه‌اندازی وبگاه نشریه، دریافت شاپا و شناسه DOI، چینش همکاران اجرایی همچون ویراستار، مترجم و گرافیست، نمایه‌شدن در پایگاه‌های داخلی و ورود به فرایند ارزیابی وزارت علوم و نمایه‌های بین‌المللی، از امید به طی شدن مسیر پیش‌رو به سمت تعالی و بهبود گفت و اظهار امیدواری کرد در سال‌های آتی این نشریه به پایگاهی درخور توجه برای پرداختن علمی به مقوله هنر تبدیل شود.
 
 وی همچنین گزارشی آماری از تعداد مقالات رسیده، تعداد مقالات پذیرش شده، شمار داوران همکار با نشریه، مدت زمان بررسی مقالات، و دیگر شاخصه‌های آماری را که از سوی دکتر داود شادلو، جانشین سردبیر نشریه آماده شده‌بود ارائه کرد.
دکتر محمدرضا آهنچیان، سردبیر نشریه نیز با سپاسگزاری از همت همراهانی که نشریه را به شماره چهارم رسانده‌اند، از لزوم ایجاد تمایز با دیگر نشریات علمی حوزه هنر گفت و  پرداختن به وجه "آموزش هنر" را ضروری دانست.
 
در این نشست همچنین دیگر مدیران موسسه آموزش عالی فردوس و اعضای گروه دبیران نشریه به‌صورت برخط و حضوری به ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.
 
آدرس سایت نشریه:          www.fhja.ir 
 
 آدرس کانال تلگرام:           FerdowsHonar@
 
آدرس پیج اینستاگرام:       Ferdows_e_honar
 
 


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد