Logo

مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد

Ferdows institute of higher education

 
💢با عنایت به سیاست‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی، به اطلاع اساتید ارجمند و دانشجویان گرامی می‌رساند تا اطلاع ثانوی فعالیت‌های آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی 1401 _1400 موسسه آموزش عالی فردوس به صورت الکترونیکی در بستر سامانه آموزش مجازی و در چارچوب  این دستور العمل  که به تایید شورای آموزشی و تصویب هیات رئیسه موسسه رسیده خواهد بود.بدیهی است در صورت اتخاذ و ابلاغ هر گونه تصمیم جدید از سوی وزارت علوم  مراتب اطلاع رسانی خواهد شد:
 
1️⃣ جهت استفاده بهینه دانشجویان عزیز از فرصت‌های جاری تا بازگشت شرایط عادی تمامی کلاس‌های نظری و تا حد امکان نظری عملی به روش یادگیری الکترونیکی و در سامانه مجازی برگزار خواهد شد. بنابراین انتظار می‌رود مدیران محترم گروههای آموزشی و اساتید محترم اقدام لازم را برای مشارکت حداکثری دانشجویان به عمل آورند و اهمیت حضوردرکلاس‌های الکترونیکی را به دانشجویان یادآور شوند ودانشجویان عزیز نیز جدیت وپیگیری لازم را جهت حضور به موقع در کلاسهای آموزشی مجازی ومطالعه کافی وانجام کارهای عملی، تحقیقاتی وپژوهشی داشته باشند تا انشاءالله با تلاش و مشارکت جمعی دانشجویان عزیز و اساتید گرامی آسیب‌های ناشی از این مشکل به حداقل برسد.
 
2️⃣ درمورد دروس عملی اعم از کارگاهی، ورزشی، عملیات میدانی و آزمایشگاهی نیمسال جاری در حال حاضرتا حد امکان بخش هایی از دروس که قابلیت ارائه به صورت مجازی را دارد ارائه خواهد شد و باقیمانده پس از اعلام امکان تشکیل حضوری کلاس ها، توسط ستاد ملی کرونا با تصویب شورای آموزشی موسسه برنامه ریزی و به صورت فشرده برگزار خواهد شد. 
 
3️⃣ مبنای به پایان رساندن نیمسال جاری اتکای حداکثری بر آموزش‌های الکترونیکی است و لازم است این شیوه آموزش برای همه دروس نظری و عملی در تمامی مقاطع تحصیلی انجام شود لذا اساتید محترم تا بازگشت شرایط عادی کلاس‌ها را طبق دستور العمل اجرایی کلاس‌های الکترونیکی به صورت ترکیبی از برخط (آنلاین)و برون خط (آفلاین)می باشد .لازم است دانشجویان زمان برگزاری کلاس‌های بر خط را از سامانه آموزش مجازی پیگیری نمایند.برنامه کلاس‌های برخط مطابق برنامه زمانی درسی اعلام شده خواهد بود. 
 
4️⃣ مبنای رسمی و مستند فرایندهای آموزشی موسسه سامانه آموزش مجازی است.بدیهی است موسسه مسئولیتی در قبال فعالیت اساتید و دانشجویان در سایر سامانه‌های الکترونیکی و شبکه‌های اجتماعی نخواهد داشت .هر چند اساتید محترم می‌توانند به عنوان روش مکمل از سایر فضاهای مجازی استفاده نمایند.
 
5️⃣ مدیران محترم گروههای آموزشی مسئولیت نظارت کمی و کیفی بر  کلیه فعالیت‌های اساتید و دانشجویان اعم از محتوای بارگذاری شده ، بر گزاری کلاس‌های برخط و ... را بر عهده دارند و شایسته است طبق ساز و کار‌های ابلاغ شده ماهانه گزارش اقدامات انجام شده را به معاونت آموزشی ارائه نمایند.
 
6️⃣ لازم است محتوای بارگذاری شده در سامانه آموزش مجازی و کلاس‌های برخط به نحوی باشد که کیفیت آموزش لطمه نبیند و مطابق با طرح درس و سرفصل‌های مصوب وزارت علوم تحقیقات و فناوری باشد.
 
7️⃣ زمان انتخاب واحد تا چهارشنبه 24 شهریور ماه تمدید شد وکلاسهای آموزشی طبق تقویم آموزشی از شنبه 27 شهریور ماه شروع خواهد شد وحضور در کلاسهای مجازی وحضوری الزامی است وشامل مقررات کلاسهای حضوری می‌باشد.
 
8️⃣ درصورت درخواست شماره کاربری ویا هرگونه سوال فناوری از طریق نرم افزار واتساپ 
09156211824 و سوالات آموزشی واتساپ 09362492986 
☎️ شماره تلفن موسسه 37291114 داخلی‌های 13،14،15،16
و سوالات مالی را باشماره 37266869 هماهنگ فرمایید. 
 
باتشکر: شورای آموزشی موسسه آموزش عالی فردوس


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد