Logo

مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد

Ferdows institute of higher education

مشاوره

مرکز مشاوره مؤسسه

مواجهه با مسائل مختلف زندگی اعم از فردی، خانوادگی، اجتماعی، تحصیلی، شغلی، حقوقی و غیره اغلب چالش برانگیز و همراه با احساس نارضایتی، سردرگمی، ‌اضطراب، استیصال و درماندگی است. همه به تجربه دریافته‌ایم که به تنهایی قادر به اداره همه مسائل مختلف زندگی نیستیم. گاهی ممکن است به منظور حل مشکلات از راهنمایی خانواده، دوستان و اطرافیان بهره‌مند شویم، لیکن کمک تخصصی، حل بهتر و سریع‌تر مشکل را با احتمال خطای کمتر میسر می‌سازد. ورود به دانشگاه و شروع زندگی دانشجویی، به دلیل تغییرات عمده‌ای که در عرصه‌های مختلف زندگی برای فرد به وجود می‌‌آورد، استرس‌ زا است و گاهی به دلیل عدم دسترسی به منابع حمایتی مطمئن، موجب ایجاد بحران‌هایی برای دانشجو می‌شود مرکز مشاوره دانشگاه با توجه به ضرورت‌های فوق و به منظور کمک به دانشجویان جهت اداره و مدیریت مسائل عمده دوران زندگی دانشجویی تاسیس گردیده و خدمات متعددی را در زمینه‌های مختلف ارائه می‌کند.

 

مرکز مشاوره دانشجویی با حضور سرکار خانم پازند فقط با هماهنگی قبلی خدمات مشاوره‌ای خود را ارائه می‌دهد.

خواهشمند است به منظور ارائه بهتر خدمات قبل از مراجعه به مرکز مشاوره تلفنی هماهنگی‌های لازم را به عمل‌آورید.

شماره تماس جهت هماهنگی:

37138011 داخلی 713

 

 

ارائه خدمات مشاوره و روان درمانی

تیم تخصصی مرکز مشاوره مؤسسه آموزش عالی فردوس با ارائه خدمات شامل مشاوره خانواده و ازدواج، ‌ مشاوره تحصیلی، مددکار، ‌ روان سنج و مشاوره مذهبی است. متخصصان این مرکز به شیوه‌های گوناگونی خدمات درمانی ارائه می‌کنند که مهمترین آنها عبارتند از: مشاوره حضوری و مشاوره الکترونیکی.


دانشجویان گرامی می‌توانند جهت ارتباط با مرکز مشاوره به امور دانشجویی (ساختمان اداری طبقه 1، درب سمت راست) مراجعه نمایند و با دریافت نوبت از خدمات آن بهره مند شوند.

 

پایگاه اطلاع رسانی پیشگیری نوین:

پایگاه اطلاع رسانی پیشگیری نوین با ماموریت پیشگیری اولیه از اعتیاد از سال 1389 با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر راه اندازی شده است. این پایگاه در تلاش است که با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبین کانون‌های هدف مختلف از جمله : دانشگاه ها، مدارس، محیط‌های کار، محله‌ها و رسانه‌ها ؛ در بستر فضای مجازی؛ سوء مصرف مواد مخدر و روان گردان‌ها را در کشور کنترل و کاهش دهد. دانشجویان گرامی  می‌توانند با مراجعه به این پایگاه از خدمات مختلف آن استفاده نمایند.

http://www.pishgirienovin.ir


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد