Logo

آموزش‌های الکترونیکی

مؤسسه آموزش عالی فردوس

«باسمه تعالی»
مصاحبه با ریاست محترم موسسه آموزش عالی فردوس جناب آقای دکتر جلیلی

 * نظر حضرتعالی در خصوص نامه‌ای که از سوی وزارت علوم و فناوری برای برخی از موسسات آموزش عالی کشور ارسال شده در مورد امکان حذف ترم بدون احتساب در سنوات یا کاهش و تخفیف شهریه در موسسات شهریه پرداز در شرایط خاص دانشجویان چیست؟

به طور کلی حذف درس و حذف ترم  از حقوق دانشجویان عزیز است و دانشجویان می‌توانند در شرایطی که احساس می‌کنند به هر دلیلی امکان ادامه تحصیل
در ترم حاضر وجود ندارد و نیاز می‌باشد یک درس یا دروسی را حذف نمایند باید به آموزش موسسه مراجعه و ضمن تکمیل کردن فرم مخصوص، تقاضای خود را به مسئولین آموزش ارائه دهند. مسئولین آموزش با تشکیل شورای آموزشی به درخواست دانشجویان عزیز رسیدگی می‌کنند و بعد از طرح در شورای آموزش قطعاً با بسیاری از این پیشنهادها و درخواست‌ها موافقت خواهد شد .

* در خصوص وضعیت برگزاری کلاسهای مجازی توضیح دهید .

بعد از شروع کرونا  کوید ۱۹ با
همکاری و مساعدت معاون محترم آموزشی و پژوهشی ،مدیر آموزش ، مدیران محترم گروه و اساتید معزز از حدود ۱۷ اسفندماه آموزش مجازی در موسسه آموزش عالی فردوس آغاز گردید و بعضی  از روزها تا ۹۰ جلسه درس مجازی تشکیل شده است که اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان محترم در این کلاس‌ها شرکت نمودند .
جهت بررسی مشکلات و مسائل آموزشی و رفع اشکال به تصویب  شورای آموزشی دانشگاه به مدت سه هفته  کلاسهای حضوری داوطلبانه و  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در موسسه آموزش عالی تشکیل شد و استادان محترم ضمن حضور در کلاس ها  پاسخگوی دانشجویان حاضر بودند. در خصوص برخی از دروس عملی به ویژه در گروه‌هایی مانند موسیقی ، نقاشی ، تصویرسازی و .....با تصویب   شورای  آموزش موکول شده است به صدور مجوز برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های عملی که بر اساس مصوبات وزارت علوم و ستاد ملی کرونا از اواخر تیر ماه آغاز و تا پایان جلسات لازم در مرداد ماه و شهریور ماه ادامه پیدا خواهد کرد .
اما اگر به هر دلیلی این کلاس‌ها برگزار نشود مسلما حق این دانشجویان است که کلاس‌های آنان در اولین فرصت ممکن   حتی  در مهرماه همزمان با  واحدهای ترم اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برگزار و پس از امتحان  نمره آنها برای ترم دوم ۹۸-۹۹ترم جاری  ثبت خواهد شد و البته در این خصوص شهریه جدیدی از دانشجویان اخذ نمی‌گردد.
 برای مساعدت با دانشجویان در خصوص تخفیف کاهش شهریه موسسه آموزش عالی فردوس در نظر دارد طبق عرف گذشته در صورتی که در شرایط خاص اگر  دانشجویی  با مشکل خاص مالی روبرو شود و تقاضای تخفیف و کاهش شهریه  داشته باشد با مراجعه به امور مالی و درخواست کتبی اقدام و عموماً برای دانشجویانی که مشکلات خاص دارند این مهم اتفاق افتاده و می‌افتد .
* موسسه آموزش عالی فردوس
در شرایط فعلی و گسترش بیماری کرونا و مشکلات مالی که برخی از مشاغل با آن روبرو هستند جهت تسهیلات و مساعدت به  دانشجویان چه برنامه ای دارد؟ ‌

اخیراً در موسسه آموزش عالی فردوس اعلام شده است کلیه بدهیهای دانشجویان تا تاریخ
 اول شهریور  نود ونه ۱-۶-۹۹ به تاخیر  می‌افتد  و دانشجویان با خیال آسوده می‌توانند در آزمون پایان ترم شرکت کنند و پروفایل  دانشجویان جهت دسترسی به آزمون باز  شده است و این دانشجویان می‌توانند بعد از آزمون  جهت پیگیری امور مالی خود مراجعه نمایید .

(موسسه آموزش عالی فردوس)


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد

دانلود نرم افزارهای مؤرد نیاز

دانلود ادوبی کاکت:

 سیستم عامل ویندوز

سیستم عامل اندروید

سیستم عامل مکینتاش

سیستم عامل آیفون

 

دانلود فایرفاکس:

سیستم عامل ویندوز

 

دانلود صفحه کلید فارسی

سیستم عامل ویندوز

اطلاعات تماس

اداره آموزش:

 0517138011- داخلی 15 یا 16

 

کارشناس آموزش: 

09362492986

 

مرکز فناوری و اطلاعات:

 09156211824،

9037432991